صدور شناسنامه المثنی پیش از برگزاری انتخابات

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه ادارات ثبت احوال سراسر کشور از ابتدای ساعت رای گیری تا پایان روز انتخابات پاسخگوی مشتریان بودند، گفت: در این راستا 50 هزار کارت شناسایی تخصیص و خدمات رسانی به شهروندان از این مبلغ شامل تعویض بیش از 13 هزار نسخه شناسنامه مستعمل و المثنی و صدور شناسنامه جدید است.

کارگر افزود: در این راستا پاسخ به 23 هزار استعلام شماره ملی یا استعلام هویت رای دهندگان در شعب اخذ رای و تحویل بیش از 1000 کارت ملی هوشمند به مشتریان از دیگر خدمات ارائه شده توسط ادارات ثبت احوال در سراسر کشور است.

معاون وزیر کشور، رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سازمان ثبت احوال به عنوان عضو اصلی ستاد انتخاباتی کشور، با فراهم کردن زیرساخت های خدمات الکترونیکی، بستری را برای برگزاری انتخابات و بررسی الکترونیکی احکام فراهم کرد. هویت رای دهندگان که نقش موثری در تسریع و تسهیل روند انتخابات داشته است.

وی افزود: در هفته های منتهی به انتخابات، ادارات ثبت احوال سراسر کشور ساعات کاری خود را افزایش داده و با صدور شناسنامه جایگزین و المثنی برای مددجویان، ارائه خدمات هویتی به مددجویان را تسریع کردند تا اختلالی ایجاد نشود. در حضور مردم.

کارگر خاطرنشان کرد: سازمان ثبت احوال کشور در روز انتخابات به منظور پاسخگویی به مشکلات احتمالی هویتی در 3 سطح مختلف در ستاد این سازمان، ادارات کل ثبت احوال استان ها و ادارات ثبت احوال سراسر کشور به استعلامات از سازمان ثبت احوال کشور پاسخ می دهند. ستاد انتخابات و رفع مشکلات هویتی بالقوه برای مراجعین.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *