زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان مشخص شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در تلاش هستیم تا پایان تیر یا مرداد ماه به بازنشستگانی که تا مرداد ماه سال گذشته بازنشسته شده‌اند و در خصوص پرداخت معوقات معوقه کمک معوقه پرداخت می‌شود، کمک‌های پایان خدمت پرداخت شود. نظافتچی ها: در تیرماه معوقات فروردین و اردیبهشت و یارانه معیشت پرداخت می شود این در خرداد تا دو میلیون تومان است.

علی فرهادی با بیان اینکه حق الزحمه فروردین ماه معلمان با حقوق خرداد ماه پرداخت می شد، افزود: پیش از این با هفت تا هشت ماه تاخیر شهریه معلمان پرداخت می شد.

به گفته وی، شهریه نیروهای فعال و بازنشستگان است و با فیش حقوقی آنها پرداخت می شود.

حقوق فروردین ماه نیروهای خرید خدمات به زودی پرداخت می شود

پرداخت انعام پایان خدمت به بازنشستگانی که تا مرداد ماه سال گذشته تا پایان تیر یا مرداد بازنشسته شده اند.

فرهادی با اشاره به اینکه در پایان اسفند ماه گذشته معوقات خرید خدمات آموزشی تسویه شده است، گفت: حقوق فروردین ماه نیز به زودی پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: حق امتحان دی ماه 1402 هجری شمسی نیز نسبت به پاداش پایان خدمت بازنشستگان بازنشسته آل فرودین تا مرداد 1402 هجری قمری پرداخت شده و پاداش پایان خدمت نیز خواهد بود. به سایر بازنشستگانی که در سال 1402 هجری قمری بازنشسته شدند پرداخت می شود.

احکام تنظیم معلمان بازنشسته سال 1400 تا 1402 به زودی صادر می شود

فرهادی ادامه داد: بین 30 تا 40 درصد احکام مستمری بگیران از سال 1400 تا 1402 که به نظام طبقه بندی معترض بودند باقی مانده و نیاز به اصلاح دارد که به زودی این امر محقق می شود.

– پرداخت معوقات سه ماهه اول معیشت نظافتچیان تا پایان تیرماه.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت نشدن 2 میلیون تومان به کارکنان بهداشتی در احکام خود گفت: حقوق کارکنان بهداشتی بر اساس قانون پرداخت می شود و از آنجایی که حقوق این قشر زحمتکش کفایت نمی کند، هماهنگی ها انجام شده است. با سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت تا مبلغی تحت عنوان معاضدت حقوقی یا معیشتی برای آنها در نظر گرفته شود با توجه به اینکه در سال گذشته مبلغ یک میلیون تومان بود که در بودجه سال 1403 هجری شمسی مقرر شد با توجه به این مبلغ به. دو میلیون تومان باشد که پرداخت خواهد شد.

فرهادی افزود: معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد این کمک معیشتی به مبلغ دو میلیون تومان پرداخت می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *