پزشکیان: من از انتخابات کنار می‌روم، اگر آقای جلیلی تعهد بدهد که اگر رشد هشت درصدی را در دولتش محقق نکرد اعدامش کنند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مسعود مازیکیان در جمع بندی اولین مناظره ریاست جمهوری گفت: این حرف ها همه جریان است، برنامه تعریفی دارد. ما هم به سایت شما رفتیم و فقط عکس و اینها بود و نرم افزاری ندیدیم. این برنامه رویکرد و ساختار علمی دارد. چگونه یک برنامه بنویسیم شما باید صاحبان فرآیند را پیدا کنید تا برای شما بنویسند.

وی افزود: آیا به دولت شهید رئیسی اعتقاد دارید؟ او قانون برنامه را به مجلس نمایندگان ارجاع داد و آن را بررسی کرد. اعلیحضرت هر چقدر هم که قوی باشید نمی توانید یک طرح کامل بنویسید. بچه هایی که حتی متخصص هستند نمی توانند بنویسند. یا شما نمی دانید برنامه چگونه باید نوشته شود یا کسانی که برنامه را نوشته اند آن را کپی کرده اند. شما در مورد علم زیاد صحبت می کنید علم روش و چارچوب خاصی دارد. اگر می خواهید چشم انداز را بنویسید، باید با جوان ترین فرد در سازمان بروید. اکنون با این روند امکان رشد 8 درصدی وجود ندارد و نباید مردم را فریب داد.

این کاندیدا گفت: آقای رئیس جمهور که دوستش دارید، دولت روحانی را رها کنید چرا این کار را نکرد؟ قیمت گوشت چنده؟ قیمت برنج چنده؟ چند ماشین بود و چند تا بود؟ ما زندگی مردم را به چالش کشیدیم و گفتیم امکان ندارد و متوقف می شویم. شما می توانید بایستید اما مردم نمی توانند. همه افرادی که استخدام می کنید، اطرافیان شما هستند. هر دولتی که بود من بیشترین اعتراض را به دولت روحانی داشتم. حکومت شهیدی که تو بودی، تو هم در سایه بودی، در آفتاب آمدی و گفتی چه کنیم.

وی ادامه داد: شما شرکتی را اداره می کردید و می خواستید کشوری را اداره کنید؟ رئیس جمهور به تنهایی نمی تواند تصمیم بگیرد و مقام معظم رهبری تصمیم نهایی را می گیرند. عملکرد صحیح من فشار تحریم ها را کم کرد و اینها عملکرد شما نبود بلکه عملکرد رهبری بود. من مسعود بازیکیان معتقدم باید در چارچوب فرمایشات حضرت علی عمل کنم و اگر جمهوری اسلامی بخواهد اصلاح کند باید در چارچوب فرمایشات ایشان عمل کند. من سیاست های خود را قبل از شما اجرا خواهم کرد. در مقابل چشمان مردم اعلام می کنم که امروز از انتخابات انصراف می دهم اما به شرطی که این رشد 8 درصدی حاصل شود و اگر نتواند او را اعدام کنند.

دکترها گفتند: شعار شما تئوری است و ما 45 سال است که اینها را به مردم می گوییم چرا جواب نمی دهیم؟ چرا 60 درصد مردم پای صندوق های رای نمی روند؟ یک دولت قوی باید از حمایت قوی برخوردار باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *