رونمایی همراه اول از استادیوم متاورسی در الکامپ 1403

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

محصول اصلی استادیوم متاورس بر اساس نسل های جدید ارتباطات در سالن اختصاصی اولین همراه در نمایشگاه بین المللی الکامپ 1403 رونمایی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گروه همراه اول در رویداد Alcomp 1403 با شعار «اتصال به آینده هوشمند» از جدیدترین خدمات دیجیتال با محوریت فناوری های نوین 5G رونمایی کرد.

محصول اصلی زمین بازی متاورسی بر بستر شبکه نسل 4.5 و 5 به نام دیربلند که مبتنی بر فضای متاورسی و دوقلوهای دیجیتال است، امکان ایجاد نسخه های دیجیتال تعاملی شامل محیط، سیستم و فرآیند از دنیای فیزیکی را فراهم می کند. با استفاده از زیرساخت های پرسرعت نسل پنجم (5G) شبکه موبایل Mobile-first، قادر به ارائه خدمات مختلف از جمله محیط بازی مجازی است.

در این محصول زیرساخت و پلتفرم فنی با قابلیت تعامل، مدل‌سازی و طراحی تجربه مشتری طراحی و توسعه یافته و در قالب نسخه‌های اندروید برای گوشی‌های همراه و عینک واقعیت مجازی برای کاربران و علاقه‌مندان پیاده‌سازی شده است.

تست واقعی این محصول در این نمایشگاه با کمک بازدیدکنندگان از گروه های سنی مختلف انجام می شود که در آینده با دریافت پیشنهادات مختلف برای بهبود و توسعه این محصول استفاده خواهد شد. در طراحی، توسعه و تست این محصول از روش هایی مانند Agile و Lean Startup استفاده شده است.

در آینده نزدیک ضمن توسعه پلتفرم و بازاریابی این محصول، با بهره‌گیری از زیرساخت‌های یکپارچه و پرسرعت، ترویج کسب‌وکار از جمله رویدادهای بازی‌های مجازی، آموزش، درمان و … را در دستور کار خود قرار داده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *