سپاهان و تراکتور هم آقای گل پرسپولیس را می‌خواهند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در شرایطی که در ساعات اخیر بحث بازگشت علی علیپور به پرسپولیس داغ شده، پیشنهاد دو باشگاه دیگر به آقای گل زودتر از قرمزها این مذاکرات را با مشکل مواجه کرده است.

علیپور که در روزهای اخیر با تماس های دلالان استقلال برای پذیرش پیشنهادی جنجالی مواجه شده بود، با توجه به سابقه حضورش در پرسپولیس این موضوع را مسکوت نگه داشته و پاسخ شفافی به این درخواست نداده است.

با این حال گفته می شد او با مذاکره با مدیران پرسپولیس به بحث انتقالش به این تیم پایان می دهد و دوباره شرایط بازگشت به ارتش سرخ را پیگیری می کند. اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده بود موانعی را برای این دیدار ایجاد کرد.

به نظر می رسد علیپور از اینکه بعد از مذاکره با جواد آقایی پور و محمدرضا آزادی که باعث به تاخیر افتادن دیدار طرفین شد، از این که باشگاه او را هدف دوم خود قرار داد، ناراحت است. علیپور که سابقه 4 بار گلزنی در دربی را در کارنامه دارد با پیراهن قرمز عنوان آقای گل را از آن خود کرد. در فصول اخیر به لیگ پرتغال رفت و در تیم های ماریتیمو و گلویسنته به کار خود ادامه داد.

با پایان یافتن قراردادش و تمایل گیل ویسنته به ادامه این همکاری، او ترجیح داد چالش جدیدی را دنبال کند. موضوعی که حالا با پیشنهاد مستقیم چهار تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان برای این بازیکن همراه شده و باید دید در نهایت او چه تصمیمی خواهد گرفت. گفته می شود پیشنهاد استقلال با توجه به جدایی کاپیتان سابق سرخ ها از پرسپولیس بسیار مورد پسند قرار نگرفته و علیپور نمی خواهد خاطرات خوشش را برای هوادارانش تلخ کند و اتفاق دیگری رقم بزند. اما اگر پرسپولیس برای رسیدن به هدف انتقال آقاییپور یا آزادی اصرار داشته باشد، شاید تصمیم دیگری بگیرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *