تهران از چهارشنبه گرم‌تر می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن حکایت از وقوع رگبار باران و رعد و برق در استان، دمای هوا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (23 و 24 تیرماه) را بالا اعلام کرد.

بر اساس تحلیل الگوهای سینوپتیک و بررسی نقشه های پیش یابی، هوای استان تهران طی پنج روز آینده صاف تا نیمه ابری، در بعدازظهر و شب با افزایش ابر و تشدید وزش باد پیش بینی می شود. سرعت.

همچنین طی سه روز آینده برخی از مناطق استان به ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات نیز در مناطقی که در معرض تگرگ و در برخی نقاط به ویژه جنوب و غرب با بارش تگرگ و گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی همراه است. پیش بینی می شود در برخی ساعات وزش باد شدید در جنوب و غرب استان همراه با وزش باد شدید، گرد و غبار و احتمال نفوذ گرد و غبار از سوی فرمانداری های همجوار باشد. کیفیت

پیش بینی می شود چهارشنبه و پنجشنبه (23 و 14 تیرماه) شاهد دمای نسبتاً بالایی باشیم.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 40 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران طی 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (20 تیرماه) کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد در مقاطعی با کمینه دمای 24 و حداکثر 34 درجه سانتیگراد وزش باد شدید و در روز سه شنبه 12 جولای) آب و هوا متغیر خواهد بود. هوا نیمه ابری تا نیمه ابری و از بعدازظهر وزش باد و شدید و غبارآلود پیش بینی می شود و کمینه دما ۲۵ درجه سانتیگراد و حداکثر ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *