ضرغامی: تابوی برگزاری کنسرت در اماکن تاریخی شکسته شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ممنوعیت پارتی در دولت شهید رئیسی شکسته شده است. سال هاست که علاقه مندان به موسیقی می خواستند در مکان های تاریخی کنسرت برگزار کنند.

سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز شورای دولت در جمع خبرنگاران گفت: فردا در استانداری فارس 11 پروژه مهم افتتاح می شود و برخی از پروژه های تامین شده نیز عملیاتی می شود برای این پروژه ها بالغ بر 800 میلیارد تومان است و پروژه های مختلفی تا پایان دولت سیزدهم افتتاح می شود.

وی افزود: افتتاح هتل پنج ستاره، اقامتگاه سنتی، مرمت بنای تاریخی و طراحی کمپ والرین و تخت جمشید از جمله کارهایی است که فردا انجام خواهیم داد.

وزیر گردشگری اذعان کرد: موضوع دیگر این است که تاسیس مرکز موضوعی بین المللی صنایع دستی و گردشگری در اصفهان در اجلاس منطقه ای UNWTO در فیلیپین به تصویب رسید. این بحث حدود 10 سال ادامه داشت و رقبای جدی برای استقرار در کشورهایشان به دنبال ما بودند، اما جایگاه بالای ما در عرصه صنایع دستی در سطح جهانی دلیل این تصمیم بود.

وی گفت: مهم این است که تحریم حزبی در دولت شهید رئیسی شکسته شد. سال هاست که علاقه مندان به موسیقی می خواستند در مکان های تاریخی کنسرت برگزار کنند. با برنامه ریزی دقیق این کار انجام می شود.

ضرغامی گفت: برای اولین بار کنسرتی در تخت جمشید با حضور 5400 نفر و با حضور آقای علی رضا قربانی برگزار شد. هتل ها و مراکز اقامتی پر، پروازها رزرو شده، مراکز خدماتی فعال هستند و شاهد رونق گردشگری هستیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *