بایدن: تا پایان رقابت‌های انتخاباتی می‌مانم؛ پیروز خواهیم شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: سی‌ان‌ان گزارش داد که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در پی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر کناره‌گیری از انتخابات به ستاد انتخاباتی‌اش گفت: من قصد کناره‌گیری ندارم و تا آخر در این رقابت خواهم ماند و پیروز خواهیم شد.

شبکه خبری آمریکایی سی ان ان روز چهارشنبه به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با کمپین انتخاباتی خود گفت که بایدن اعلام کرده است که قصد ندارد از انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهد.

بر اساس گزارش CNN، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده در این تماس با اعضای ستاد انتخاباتی خود گفت: «من هیچ قصدی برای استعفا ندارم تا پایان در این رقابت بمانم و ما پیروز خواهیم شد متحد شوید، ما همیشه پیروز هستیم.»

سی ان ان همچنین گزارش داد که رئیس جمهور ایالات متحده به طور خصوصی اعتراف کرد که چند روز آینده برای مبارزات انتخاباتی او تعیین کننده خواهد بود و به یکی از متحدان خود در روز سه شنبه گفت که می داند در چه حالی است که شما را مجبور می کند پایان کار خود را بپذیرید.

یک منبع به سی ان ان گفت: «او لحظه را می داند و از وضعیت آگاه است. رئیس‌جمهور به خوبی می‌داند که مجموعه‌ای از حوادثی که در هفته‌های آینده رخ می‌دهد و در نهایت او را مجبور می‌کند اعتراف کند که تلاش‌هایش برای جبران مناظره فاجعه‌بار هفته گذشته به نتیجه نرسیده است.

این منبع آگاه گفت: بایدن در شرایطی کناره‌گیری می‌کند که «نظرسنجی‌ها بسیار منفی است، کمک‌ها کاهش می‌یابد و مصاحبه‌ها ضعیف پیش می‌رود».

چند روز پس از عملکرد ضعیف بایدن در مناظره با ترامپ، دموکرات ها در سراسر ایالات متحده نگرانی عمیق خود را ابراز کردند. برخی از مقامات منتخب حتی علناً خواستار کناره گیری بایدن از حزب دموکرات شده اند.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، پیشتر گفته بود پس از عملکرد ضعیف جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در اولین مناظره علیه دونالد ترامپ و درخواست استعفای او، بایدن در جریان مناظره سرما خورد و هرگز قصد کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری را نداشت. جمهوری وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، «کارین ژان پیر» سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری با خبرنگاران در کاخ سفید در پاسخ به این سوال که آیا بایدن در حال بررسی عقب نشینی است، گزارش منتشر شده توسط نیویورک تایمز روز چهارشنبه به وقت محلی را تکذیب کرد. از انتخابات آیا ریاست جمهوری است؟ او گفت: «مطمئناً نه.

ترامپ از سال 2016 که برای اولین بار رئیس جمهور آمریکا شد و در انتخابات 2020 به رقیب دموکرات خود جو بایدن شکست خورد، یکی از چهره های برجسته حزب جمهوری خواه بوده است.

آمریکایی ها روز سه شنبه 5 نوامبر 2024 (15 نوامبر 1403) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی ایالات متحده به پای صندوق های رای می روند. برنده این انتخابات دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه 2025 آغاز خواهد کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *