صداوسیما: بیش از ۳۵ میلیون نفر بیننده دو مناظره مرحله دوم انتخابات بودند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

باشگاه خبرنگاران: گزارش نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما در دوره قبل نشان می دهد که درصد بینندگان مناظره های تلویزیونی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 شمسی 50.5 درصد بوده است.

بر اساس نظرسنجی جدید مرکز پژوهش های سازمان صدا و سیما، 56.5 درصد از شهروندان بالای 18 سال در مرحله دوم دو مناظره را تماشا کردند.

به این ترتیب مخاطبان مناظره های تلویزیونی در دوره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره سیزدهم در سال 1400 شش درصد افزایش یافت.

گزارش نظرسنجی مرکز پژوهش های صدا و سیما در دوره قبل نشان می دهد که درصد مخاطبان مناظره های تلویزیونی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 1400 بالغ بر 50.5 درصد بوده است.

بررسی میدانی مرکز پژوهش های صدا و سیما که در روزهای 21 و 23 تیرماه انجام شد، نشان داد که 85.8 درصد از بینندگان برنامه های مناظره عملکرد صدا و سیما را در برگزاری این مناظره ها خوب و نسبتاً خوب می دانند.

بیش از 35 میلیون نفر در مرحله دوم انتخابات دو مناظره را تماشا کردند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *