ادعای جالب: معجزه فوتبال در تغییر سرنوشت رومانی!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تیم ملی رومانی در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا با نتیجه 0-3 مغلوب تیم ملی هلند شد و از دور مسابقات کنار رفت اما عملکرد خوب این تیم در مرحله گروهی توجه بسیاری را به خود جلب کرد و تمجیدهای زیادی را به همراه داشت. . این تیم .

لوچسکو برای تماشای بازی کشورش مقابل هلند به مونیخ رفته بود و پس از بازگشت به رومانی به این تیم و البته بسیاری از هوادارانی که در 4 دیداری که در رقابت های قهرمانی یورو برگزار شد برای حمایت از کشورشان تبریک گفت.

این بازیکن 74 ساله می گوید: «ما بارها و بارها در فوتبال لحظات مهمی را به ثمر رساندیم. ”

2048009

بعضی لحظه ها نمی توانند بگذرند. شما واقعا نمی توانید این کار را در زندگی واقعی انجام دهید. شما همیشه تجربه زیادی کسب می کنید. در مجموع این جام یک پیروزی برای ماست. فوتبال چیزی بود که رومانی را به اروپا معرفی کرد و تصویری متفاوت از آنچه که برخی می‌خواستند به نمایش بگذارند ارائه کرد. این یک مسئله مهم در سرنوشت ما است.

کاری که آنها تاکنون انجام داده اند کم است. از این پس باید به این قهرمانی در بستر و مبنای مهمی نگریست. بگذارید همه به عنوان نمونه به این مسابقات نگاه کنند. بازیکنان ما باید درک کنند که می توانند در بالاترین سطح رقابت کنند. پسران ما قدم بزرگی برداشته اند و این وضعیت باید حفظ شود. “شاید ما تجربه نداشته باشیم، اما این چیزی است که با گذشت زمان به دست می آید.”

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *