ان‌بی‌سی: بایدن برای ادامه حضور در مبارزات انتخاباتی تردید دارد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رسانه های آمریکایی به نقل از منابع آگاه گزارش دادند که جو بایدن تمایلی به ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی یا کناره گیری از آن ندارد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات برای انتخابات نوامبر 2024، این روزها به دلیل عملکرد ضعیفش در اولین مناظره انتخاباتی خود با رقیب جمهوری خواه خود، دونالد ترامپ، با فشار دموکرات ها برای کناره گیری از انتخابات مواجه است. نگرانی های فزاینده در مورد سلامتی او.

شبکه NBC امروز (پنجشنبه) به نقل از منابع آگاه گزارش داد که جو بایدن در گفتگوهای خصوصی با اعضای خانواده، دستیاران و متحدانش خارج از دولت آمریکا، تمایلی به ماندن در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری یا کناره گیری از آن ندارد.

به گفته این منابع آگاه، بایدن در برخی از گفتگوهای خصوصی خود ابراز نگرانی کرده است که پیامدهای منفی مناظره هفته گذشته به حدی جدی می شود که غلبه بر آن دشوار خواهد بود، اما در محافل دیگر حتی از بررسی گزینه کناره گیری خودداری کرد. اقدام انتخاباتی یک منبع خاطرنشان کرد که اگرچه بایدن یک سیاستمدار است و می‌داند که هیچ راهی واقعی برای پیروزی وجود ندارد، خانواده‌اش او را به ماندن در رقابت فشار می‌آورند.

قبل از مناظره بایدن و ترامپ، رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که به نظر می‌رسد حزب دموکرات به طور خصوصی درباره احتمال جایگزینی بایدن با میشل اوباما، همسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا در مبارزات انتخاباتی بحث کرده است. با این حال، دفتر اوباما در اوایل ماه مارس این گزارش ها را تکذیب کرد.

بایدن 81 ساله، مسن‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده، به خصوص پس از مناظره 27 ژوئن، با گمانه‌زنی‌هایی درباره سلامت جسمانی و توانایی‌های شناختی خود مواجه شد.

ترامپ و بایدن که طبق نظرسنجی‌های اخیر تقریباً با یکدیگر برابر هستند، قرار است در 10 سپتامبر دوباره با هم مناظره کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *