سامانه «سرباز ماهر» برای اعزامی‌های مرداد ۱۴۰۳ در دسترس قرار گرفت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مشاور ارشد فرماندهی قرارگاه مرکزی آموزشی کارکنان نیروهای مسلح گفت: داوطلبان ماهر برای اعزام در مردادماه می توانند با مراجعه به سامانه جامع سخا نسبت به دریافت مشوق ها و ثبت نام اقدام کنند.

سردار موسی کمالی مشاور ارشد فرمانده قرارگاه مرکزی آموزشی کارکنان چرخشی نیروهای مسلح گفت: بر اساس اعلام قبلی و با همکاری سازمان وظیفه عمومی الفرجا، زیر سامانه مشوق های مهارت آموزی در قالب سرباز ماهر. سیستم فعال شد و برای عملیات استقرار در اوت 1403 در دسترس قرار گرفت.

وی افزود: افرادی که دارای مهارت اعزام از تیرماه 1403 هجری شمسی به بعد هستند مشمول مشوق مهارت آموزی می شوند، با توجه به اینکه این سامانه اخیرا راه اندازی شده است، بنابراین در حال حاضر افرادی که مهارت اعزام از مرداد ماه را دارند می توانند تا پایان سال جاری اقدام کنند. دوشنبه. حداکثر تا تاریخ 1403/04/18 هجری شمسی نسبت به ارائه درخواست تشویقی و ثبت آن به آدرس سامانه جامع سخا – سامانه سرباز ماهر.

سردار کمالی گفت: در مرحله اول مقرر شد تا نهادهای اصلی متولی آموزش مهارتی کشور در قالب خدمت به نظام پیوند داده شود و با راه اندازی سایر مؤسسات آموزشی مصوب در دستورالعمل و با پیش بینی از بستر ارتباطی لازم، به تدریج به تعداد این مؤسسات افزوده خواهد شد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزش نیروهای مسلح گفت: متقاضیان محترم پس از تعیین اولویت باید دکمه تایید نهایی را نیز انتخاب کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *