توانیر: عبور تقاضای مصرف برق از ٧۴ هزار مگاوات در هفته آینده

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مدیرعامل شرکت توفانیر گفت: با فراگیر شدن موج گرمای جدید پیش بینی می شود تقاضای مصرف برق در کشور از مرز 74 هزار مگاوات عبور کند.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت التونیر با بیان اینکه تمامی گروه های عملیاتی و نیروهای پشتیبانی و عملیاتی در حالت آماده باش هستند، گفت: در حال حاضر تمامی گروه های عملیاتی در مراکز از پیش تعیین شده مستقر هستند و در تلاش هستند تا پایداری برق رسانی را تضمین کنند. در مراکز رای گیری

سخنگوی صنعت برق با تشریح برنامه ریزی برای استقرار ژنراتورهای اضطراری در مراکز حساس و مهم، خاطرنشان کرد: صنعت برق به همراه سایر نهادهای مسئول با بیشترین شور و نشاط آماده برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شد.

مدیرعامل توانیر در عین حال از تمامی کارگران صنعت برق خواست تا در انتخابات شرکت کرده و سهم خود را در ساخت ایران آباد انجام دهند.

وی افزود: پیش بینی می شود با فراگیر شدن موج جدید گرما تقاضای برق در کشور از 74 هزار مگاوات عبور کند و تامین مطمئن و پایدار این میزان برق نیازمند همکاری عموم مردم است تا صنعت برق از این میزان عبور کند. چالش ها. روزهای گرم تابستان بدون ایجاد کوچکترین وقفه ای در تامین برق کمک کننده خواهد بود.

سخنگوی رسمی صنعت برق در پایان از همه شهروندان خواست با پیوستن به کمپین انرژی و کاهش 15 درصدی مصرف برق ضمن کمک به تامین برق پایدار برای تمامی شرکت کنندگان، از جوایز ارزنده آن شامل 300 خودرو و میلیون ها خودرو ارزشمند دیگر بهره مند شوند. ماشین ها. جوایز.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *