یورو ۲۰۲۴؛ اسپانیا با شکست میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا رسید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

یورونیوز: در حالی که به نظر می رسید تیم میزبان رقابت ها باید نسبتاً زود با جام خداحافظی می کرد، ژرمن ها در نهایت پاداش استقامت خود را گرفتند و دقایقی مانده به پایان مسابقه بازی را به تساوی کشاندند و در نهایت شکست را پذیرفتند. دقایق پایانی از اضافه کاری

در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، تیم های ملی اسپانیا و آلمان در ورزشگاه اشتوتگارت به مصاف یکدیگر رفتند. 45 دقیقه اول بدون گل به پایان رسید. طبیعتا دو تیم موقعیت های خوبی برای باز کردن دروازه حریف داشتند اما در نهایت دو تیم با نتیجه 0-0 به رختکن رفتند.

در نیمه دوم اسپانیایی ها با حرکت خوب یامال بازیکن جوان خود توانستند در دقیقه 51 به گل برسند. پاس یامال توسط دنی اولمو با ضربه سر از مانوئل نویر گذشت تا ال ماتادور با یک گل پیش بیفتد.

حملات آلمان همچنان در حال افزایش بود و آلمانی ها توانستند چندین بار تیرک دروازه را به ثمر برسانند. اما آنها تا دقیقه 89 صبر کردند تا به تساوی برسند. ویتلز در این دقیقه موفق شد اولین گل آلمان را مقابل اونای سیمون به ثمر برساند.

با سوت داور این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و هر دو تیم به وقت اضافه رفتند. در وقت اضافه آلمانی ها حملات بیشتری را به ویژه در 15 دقیقه ابتدایی روی دروازه حریف ترتیب دادند و توانستند دروازه حریف را باز کنند اما این دیدار در نیمه اول بدون گلزنی بیشتر به پایان رسید. در نیمه دوم ژرمن ها حملات متعددی را روی دروازه حریف ترتیب دادند و در حالی که به نظر می رسید دو تیم برای رفتن به ضربات پنالتی آماده می شدند، این اسپانیا بود که در ثانیه های پایانی گل دوم را به ثمر رساند. ضربه سر مرینو در دقیقه 119 گل دوم اسپانیا را به ثمر رساند.

در دقایق پایانی ژرمن ها موقعیت های دیگری روی دروازه اسپانیا ایجاد کردند اما در نهایت نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند. در دقیقه 125 کارواخال به دلیل خطا روی مهاجم آلمانی کارت قرمز دریافت کرد.

اسپانیا با این نتیجه باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده دیدار فرانسه و پرتغال برود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *