کنایه ترامپ به بایدن: با همان هشیاری مناظره به رقابت ادامه بده

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: دونالد ترامپ در پاسخ به درخواست‌های گسترده جو بایدن برای کناره‌گیری جو بایدن از انتخابات، گفت که می‌خواهد بایدن «با همان هوشیاری روز مناظره» به رقابت ادامه دهد و سیاست‌هایی مانند «کار ضد چین» ارائه دهد. به مردم آمریکا

دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا، با پیامی کنایه آمیز به گزارش های منتشر شده مبنی بر درخواست دموکرات ها از جو بایدن برای کناره گیری از قدرت پاسخ داد و گفت بایدن باید در رقابت باقی بماند.

ترامپ در پیامی با عنوان «حقیقت اجتماعی» در شبکه اجتماعی خود نوشت: «جو بایدن فاسد باید منتقدان متعدد خود را نادیده بگیرد و با شجاعت و قدرت و با کمپین قدرتمند و گسترده خود به راه خود ادامه دهد!»

بایدن و ترامپ در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری 2024 در 27 ژوئن شرکت کردند.

در این مناظره ۹۰ دقیقه‌ای، بایدن گاف‌های متعددی داد و چندین بار با جملات نیمه‌تمام و نامفهوم و سکوتی ناخوشایند آشفته ظاهر شد.

این عملکرد ضعیف بایدن، همراه با اشتباهات مکرر او در انظار عمومی، زنگ خطر را در میان بسیاری از تحلیلگران و شخصیت های سیاسی دموکرات به صدا درآورد که بسیاری از آنها از بایدن خواستند از رقابت کناره گیری کند.

ترامپ در نامه ای کنایه آمیز به بایدن نوشت: «او باید هوشیار، دقیق و فعال (در رقابت) باشد، همانطور که در مناظره، سیاست های خود را به مردم برساند، سیاست هایی مانند مرزهای باز… که امنیت اجتماعی را از بین می برد. ” تورم ترکیبی… و برخورد جدید علیه چین.

نماینده جمهوری خواه در این انتخابات همچنین بایدن را به ترویج سیاست هایی که منجر به جنگ های بی پایان می شود، بی توجهی به آمریکا و از بین بردن ارزش دلار متهم کرد.

وی در پایان این نامه با اشاره به شعار تبلیغاتی خود مبنی بر «آمریکا را دوباره بزرگ کنید» نوشت: «بله، به نظر من بایدن خواب آلود باید به کمپین نابودی آمریکا و «بزرگ کردن دوباره چین» ادامه دهد.

بایدن در واکنش به انتقاداتی که نسبت به عملکرد ضعیف وی در مناظره مطرح شد، اخیراً در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ABC این انتقادات را رد کرد و گفت که قصد کناره گیری از رقابت را ندارد.

او در این مصاحبه گفت که استعفا نمی دهم مگر اینکه «خدای متعال» به زمین بیاید و به او بگوید: «جو، از رقابت خارج شو».

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *