یورو ۲۰۲۴؛ صعود انگلیس به نیمه‌نهایی در ضیافت پنالتی‌ها / ترمز شگفتی‌سازی سوئیس کشیده شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: تیم ملی فوتبال انگلیس با شکست سوئیس راهی مرحله نیمه نهایی یورو 2024 شد.

در ادامه مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا 2024، تیم های انگلیس و سوئیس از ساعت 19:30 در ورزشگاه مرکور اسپیل شهر دوسلدورف به مصاف هم رفتند.

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که انگلیس با غلبه بر اسلواکی و سوئیس مقابل ایتالیا در مرحله یک هشتم نهایی، راه خود را به جمع 8 تیم برتر فینال یورو رسانده بودند و برای صعود به دور دوم تلاش می کردند. بازی نیمه نهایی امشب.

دانیله اورساتو ایتالیایی در حالی سوت شروع مسابقه را به صدا درآورد که سه شیرها علیرغم حضور در آن سوی سوئیس، به دلیل غافلگیری مرحله قبل و محرومیت از بازی های قبلی، بهتر و روانتر از بازی های قبلی بازی کردند. آبی آسمانی. آنها با دفاع فشرده اجازه دادند موقعیت خطرناکی برای دروازه یان سومر ایجاد شود اما داده نشد.

بازی آرام دو تیم باعث شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل و با کمترین موقعیت های گلزنی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم نیز همین دیدار بدون موقعیت ادامه داشت و دروازه بانان دو تیم روز بی دغدغه ای را سپری کردند، به خصوص که دو سوم زمان بازی نگذشت و حتی یک ضربه هم وارد دروازه نشد. قاب توسط هر تیم ساخته شده است.

سوئیس بعداً یک گل غافلگیرکننده به ثمر رساند تا یخ در این مسابقه بشکند. در دقیقه 75 ارسال فابیان ریدر با خطای مدافعان انگلیسی در شش قدم به بریل امبولو رسید و این بازیکن با ضربه ای مطمئن دروازه انگلیس را باز کرد و در عین ناباوری یک بر صفر سوئیس را پیش انداخت.

فشار انگلیس برای جبران گل خورده بیشتر شد و یوکیان ساکا با یک ضربه کم دقیق از پشت محوطه جریمه در دقیقه 80 دروازه سوئیس را باز کرد و نتیجه 1-1 شد.

تا پایان دقیقه 90 تلاش دو تیم برای زدن گل دوم بی نتیجه بود تا انگلیس و سوئیس در وقت قانونی تقابل خود را با تساوی 1-1 به پایان رساندند و کار برای تعیین تیم برنده به دو گل کشیده شد. 15. – دوره های دقیقه اضافی. در وقت اضافه، هیچ توپی از خط دروازه عبور نکرد، بنابراین ضربات پنالتی باعث شد تیمی که به نیمه نهایی راه پیدا کند.

انگلیس با درخشش پیکفورد توانست با نتیجه 5 بر 3 و در مجموع 6 بر 4 در ضربات پنالتی سوئیس را شکست دهد و راهی نیمه نهایی یورو شود.

در دیگر دیدار امشب تیم های هلند و ترکیه به مصاف یکدیگر می روند و برنده این دیدار در مرحله نیمه نهایی 29 تیرماه به مصاف انگلیس می رود.

ترکیب اصلی انگلیس:

جردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، ازری کینزا، کیران تریپیه، کوبی مینو، دکلان رایس، بوکایو ساکا، جود بلینگهام، فیل فودن و هری کین.

مربی: گرت ساوتگیت

ترکیب اصلی سوئیس:

یان سامر، ریکاردو رودریگز، مانوئل آکانجی، فابین شار، میشل آبچر، گرانیت ژاکا، رمو فرولر، فابیان ریدر، روبن وارگاس و بریل امبولو.

مربی: مورات یاکین

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *