مرحله جدید عرضه خودرو‌های وارداتی از این هفته آغاز می‌شود؛ آخرین فرصت برای ثبت‌نام‌کنندگان اسفند ۱۴۰۱

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهدی الزغمی رئیس سازمان توسعه تجارت از راه اندازی فاز جدید عرضه خودروهای وارداتی طی هفته آینده خبر داد. به گفته این سازمان مرحله جدید آخرین فرصت برای متقاضیان گروه اول برای انتخاب خودروی خود است. اگر متقاضیان گروه اول برای خودرو انتخاب نشوند، از لیست سیستم یکپارچه حذف خواهند شد.

فاز جدید عرضه خودروهای وارداتی و آخرین فرصت برای ثبت نام کنندگان اسفند 1401 ه

متقاضیان گروه اول افرادی هستند که خودروهای وارداتی را در اسفند 1401 هجری شمسی پیش ثبت نام کرده اند. این افراد برای ثبت نام این خودروها در حساب خود 500 میلیون تومان پول نقد رزرو کردند. بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان توسعه تجارت و مدیران سامانه یکپارچه، تعداد متقاضیان خودروهای وارداتی تقریباً 33 تا 34 هزار نفر برآورد شده است. بخش زیادی از این متقاضیان برای خودروهای وارداتی ثبت نام کرده و یا خودروهای خود را تحویل گرفته اند. این گروه همچنین از خرید خودروهای وارداتی خودداری کردند. برخی از متقاضیان نیز با انتخاب خودرو و فروش آن در بازار آزاد به دنبال کسب سود هستند. اما برخی از متقاضیان گروه اول به دلایل مختلف هیچ خودرویی را انتخاب نکردند.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی تاکنون میزبان حدود شانزده دور عرضه خودرو بوده است. روند واردات خودرو نیز از ابتدای سال 1403 هجری شمسی سرعت گرفته است تا تمامی متقاضیان گروه اول بتوانند خودروهای وارداتی خود را دریافت کنند. از این رو سازمان توسعه تجارت تصمیم گرفت مرحله جدیدی را برای ثبت نام خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید برگزار کند. برای انجام این کار، متقاضیان قبلی باید وسیله نقلیه خود را انتخاب کنند. به همین دلیل اکنون سامانه یکپارچه متقاضیان را ملزم می کند خودروهای وارداتی مورد نظر خود را انتخاب کنند در غیر این صورت از لیست انتظار حذف خواهند شد.

بر اساس شرایط فروش شرکت های مختلف که در چند روز گذشته شاهد آن بودیم، خودروهای جذابی در فاز جدید عرضه خودروهای وارداتی حضور دارند. کاربران می توانند محصولات مختلف سوزوکی مانند نسل جدید سوزوکی گرند ویتارا و سوزوکی فرانک را انتخاب کنند. گروه بهمن همچنین هاوال H6، Bastion T77 و Hongchi H5 را به متقاضیان عرضه کرد. انتظار می رود سایر شرکت ها نیز در این هفته بخشنامه فروش خود را به متقاضیان اعلام کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *