شرایط فروش بستیون T۷۷ اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

پس از آغاز دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی، گروه بهمن نیز شرایط فروش باستیون T77 را اعلام کرد. بخشنامه فروش Bestiun T77 فروش نقدی با موعد تحویل شهریور 1403 می باشد که کلیه هزینه های خودرو در یک مرحله از متقاضیان اخذ می شود. سود انصراف و جریمه دیرکرد برای این شرایط فروش در نظر گرفته شده است، اما سود مشارکت در بخشنامه فروش Bastion T77 لحاظ نشده است. نکته مهم در تعمیم فروش گروه بهمن، عرضه خودروهای مدل 2023 است. بنابراین شما یک ماشین از سال گذشته می خرید. اما اکنون در هفتمین ماه سال 2024 میلادی هستیم.

شرایط فروش Bastion T77، جولای 1403:

شرایط فروش Bastion T77 اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

Bastion T77 یک مینی کراس از شاخه Fauv است که قبلاً با نام Bastion شناخته می شد. مانند بسیاری از کراس اوورهای کوچک، این کراس اوور به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر مجهز شده است. یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال نیرو را در این کراس اوور کوچک بر عهده دارد. حداکثر بازده موتور این خودرو 169 اسب بخار قدرت و 258 نیوتن متر گشتاور است.

امکانات رفاهی و ایمنی Bastion T77 نیز در حد سایر کراس اوورهای هم کلاس است. شش کیسه هوا، کنترل پایداری و کنترل کشش، خوشه دیجیتال با نمایشگر سیستم صوتی 12.3 اینچی، سنسور نور و باران با سانروف و صندلی های چرمی از تجهیزات این کراس اوور هستند.

Bastion T77 در بازار ایران با کراس اوورهای جمع و جور مانند تیگو 7 پرو، لاماری ایما و KMC K7 رقابت می کند. قیمت بالای این خودرو نسبت به سایر کراس اوورهای موجود در بازار باعث شد تا این خودرو چندان مورد استقبال قرار نگیرد. بنابراین قیمت Bastion T77 در بازار آزاد تفاوت چندانی با قیمت رسمی کارخانه ندارد. این خودرو در بازار آزاد با قیمت 2 میلیارد و 160 میلیون تومان به فروش می رسد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *