صبحانه خبری، ۱۷ تیر ۱۴۰۳؛ از واکنش‌ها به پیروزی پزشکیان تا درگیری حامیان قالیباف و جلیلی پس از شکست در انتخابات

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در بسته خبری بعدی مهم ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

اولین واکنش پزشکان به نتایج انتخابات
مسعود بزکیان رئیس جمهور منتخب ایران با انتشار مطلبی در اینستاگرام از مردم تشکر کرد. در این داستان در حالی که طلوع خورشید نشان از قدردانی از مردم دارد، نوشته شده است: «مسعود بزکیان خاک زیر پای مردم ایران است.

پیام پزشکان به مردم پس از اعلام نتایج انتخابات
وی نوشت: مردم عزیز ایران، انتخابات به پایان رسید و این تازه آغاز همکاری ماست. راه دشوار پیش رو تنها با همراهی، شفقت و اعتماد شما هموار خواهد شد. دستم را به سوی تو دراز می کنم و به عزت خود قسم می خورم که هرگز تو را در این راه تنها نخواهم گذاشت. ما را تنها نگذار.”

جلیلی: از میلیون ها نفری که می خواستند از یک دنیا فرصت استفاده کنند تشکر می کنم.
جلیلی گفت: از میلیون‌ها رای که خواستند از «یک جهان فرصت» برای «ایران یک جهش به جلو» استفاده کنند تشکر می‌کنم و به آنها اطمینان می‌دهم با حمایت نزدیک به 14 میلیون رای شما تمام تلاش و توان خود را به کار می‌گیرم. . بیش از پیش به منظور حمایت از نقاط قوت و کمک به اصلاح خطاها و رفع نواقص در فرآیندهای جاری، از توانمندی های مردمی، علمی، تخصصی و نخبه استفاده خواهم کرد.

پزشکان: من اجازه نمی دهم هیچ حقوق بشری نقض شود
مسعود مازیکیان روز شنبه 25 تیرماه در پیامی خطاب به یکی از هواداران خود به نام زینب گفت: با سلام و آرزوی موفقیت و سربلندی برای دخترم زینب هستم و تا جایی که بتوانم و انجام دهم حق هیچکس را نخواهم پذیرفت. انسان مورد تجاوز قرار بگیرم امیدوارم با کمک خدا و مردم شرمنده مردم عزیزمان در ایران نباشم.

پیام نوری پس از برد پزشکان
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در پیامی به مناسبت اختتامیه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضمن تبریک پیروزی مسعود المدیجیان تاکید کرد: به گواه تاریخ و تجربه، اهداف بلندمدت می تواند. محقق شود و با دلسوزی مسئولانه و وحدت حداکثری می توان به این مهم دست یافت و اکنون زمان اتحاد نیروهاست. اخلاق و واقع گرایی

85 هزار واحد رشد برای شاخص بورس پس از پیروزی پزشکان
شاخص کل بورس در پایان معاملات دیروز با حدود 85 هزار واحد رشد به رقم 2 میلیون و 185 هزار واحد رسید.

مراسم معارفه پزشکان قرار است نیمه اول مردادماه برگزار شود
علی رضا سلیمی، یکی از اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی، گفت: مراسم تحلیف چهاردهمین رئیس جمهور منتخب نظام پزشکی احتمالا نیمه اول مرداد ماه آینده برگزار می شود.

پیام روحانی پس از پیروزی پزشکان در انتخابات: مردم به احیای توافق هسته ای رای دادند
حسن روحانی در نامه‌ای با تبریک پیروزی مسعود پشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: مردم نشان داده‌اند که خواستار تغییر جدی در وضعیت حاکمیت کشور هستند. وی نوشت: مردم در این رفراندوم ملی به صراحت به تعامل سازنده با جهان، استفاده از دیپلماسی هوشمندانه و سخاوتمندانه و احیای توافق هسته ای رای دادند.

هواداران یکی از نزدیکان قالیباف: جلیلی دو بار مغلوب اصلاح طلبان شد
جلیل محبی از نزدیکان محمدباقر قالیباف در توییتی در توئیتر نوشت: مرکز اسناد انقلاب اسلامی در تاریخ انقلاب بنویسد: آقای سعید جلیلی دو بار انتخابات را تقدیم اصلاح طلبان کرد.

فرزند شهید حمید: نتیجه هتک حرمت رسا واصبی به دست اصلاح طلبان افتاد.
محمدمهدی همت فرزند شهید همت در توییتی در توییتر خود نوشت: در نتیجه چندین ماه تخریب و افترا توسط لیگ عدالت، مصاف، ورسای، اسپیتی و دیگران پس از حکومت انقلابی شهید رئیسی سقوط کرد. . در دست اصلاح طلبان. بازی و اخلاق را باختم.

واکنش مشاور قالیباف به توئیت مؤید جلیلی: اگر سکوت کنی، کسی تو را احمق نمی‌داند.
پس از پیروزی پزشکان در انتخابات ریاست جمهوری و شکست سعید جلیلی، محمود رضوی مشاور محمدباقر قالیباف در توییتی به اظهار نظر مومن نسب یکی از نزدیکان جلیلی پاسخ داد و نوشت: شما مانع رئیس جمهور شهید شدید. در ادامه راه با لجبازی خود کشور را به عقب انداختی و حالا اگر سکوت کنی به تو نمی گوید که احمق نیست. مومن نسب نوشت هرکس فقط پیام رسان خارجی داشت به دکترها و به ما رای دادند [جلیلی] ما انتخابات را به فیلترشکن ها باختیم.

رهبری: پزشکان باید افق های بلند و روشن را ببینند
در متن پیام رهبر انقلاب آمده است: به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر بازیکیان نیز توصیه می کنم با توکل به خداوند رحمان و تداوم کار، چشم به راه افق های بلند و روشن باشند. راه شهید رئیسی یکی از انرژی های فراوان کشور به ویژه نیروی انسانی جوان، انقلابی و فداکار برای استفاده حداکثری از آسایش مردم و پیشرفت کشور است.

نیازی به برگزاری جلسه استعفای پزشکان از نمایندگی نیست
غلامرضا نوری قزلجا یکی از اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی گفت: وقتی نماینده با رای انتخاب می شود نیازی به برگزاری جلسه استعفا برای وی نیست و آن رای تایید خروج وی از مجلس است. .

توییت فارسی حاکم دبی: پیروزی پزشکان را تبریک می گویم
حاکم دبی با انتشار پیامی به زبان فارسی در شبکه اجتماعی «ایکس» پیروزی مسعود المدیجیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

برداشت پول از خودپردازهای روسیه با کارت ایرانی
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به روابط پولی و بانکی ایران و روسیه گفت: در نشست دوجانبه هیئت کارشناسان دو طرف ضمن نهایی کردن الزامات اتصال شبکه پرداخت با کارت میر روسی و با شبکه شتاب ایرانیان، این پروژه وارد مرحله عملیاتی شد و مرحله اول آن تا پایان ماه آینده (ابتدای شهریور) در دسترس شهروندان ایرانی خواهد بود.

تبریک پورمحمدی به پزشکان
پورمحمدی تاکید کرد: اکنون بار سنگینی بر دوش شماست و چشمان امیدوار به راه شما می نگرد. – شما رهبر همه دوستان و رقبا، همه رفقا و مخالفان و همه غایبان ناراضی هستید. لذا از صمیم قلب امیدوارم همانطور که از شما می دانیم شما نیز همانطور که از شما می دانیم با ایمان به پیشرفت اسلام و انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان رضای خداوند متعال را به دست آورید. و شادی مردم شریف. ایران اصل بی بدیل در همه انتخاب ها، برنامه ها و تصمیمات شماست تا بتوانید به لطف خدا مشکلات را حل کنید و راه حل مناسب را برای مشکلات درهم تنیده کشور بیابید… به خدا قسم . او در کنار مردم متدین است.

ملک سلمان و ولیعهد سعودی پیروزی پزشکان را تبریک گفتند
ملک سلمان و ولیعهد سعودی مسعود المدیجیان پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

پوتین به پزشکان تبریک گفت
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه انتخاب مسعود مازیکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *