ورزشگاه تختی رکورد حضور زنان را می‌شکند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزشگاه تختی تهران پس از مدت ها بازسازی کامل شده و آماده میزبانی از مسابقات بیست و چهارمین دوره لیگ برتر است. حالا استقلال و پرسپولیس تا پایان مرمت ورزشگاه آزادی در این ورزشگاه میزبان حریفان خود خواهند بود.

به گفته مسئولان ورزش استان تهران، ورزشگاه تختی ظرفیت حضور نزدیک به 35 هزار فوتبالدوستان در مسابقات لیگ برتر را دارد و جالب اینکه بخشی از این سکوها برای بانوان در نظر گرفته شده است.

علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: وی افزود: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در بازدیدی که از تختی داشتند 15 مورد را به ما اعلام کردند که 11 مورد آن حل و فصل شده و 4 مورد دیگر در دست اعتبار است. برای رفع این مسائل، این هفته با مدیرعامل سرخابی ها جلسه ای خواهیم داشت تا از ظرفیت این دو باشگاه برای رفع مشکلات باقی مانده در زمین استفاده کنیم. این چند مورد شامل پیست تارتان در اطراف زمین چمن است که سازمان لیگ اعلام کرده است که به شدت ضروری نیست، اما احساس می کنیم با توجه به تلاش هایی که انجام شده باید این موضوع نیز اصلاح شود. نکته دیگر دروازه های ورودی است که نیاز به اعتبار دارد.

وی به حضور بانوان فوتبالدوست در ورزشگاه تختی اشاره کرد و گفت: وی افزود: ایجاد بستری جداگانه برای حضور بانوان در ورزشگاه تختی و سرویس های بهداشتی بانوان از دیگر مواردی است که در حال انجام است. ما آمادگی داریم بین 7000 تا 10000 کرسی از 35000 کرسی اختصاص دهیم.”

جوادی در پایان درباره وضعیت سکوهای ورزشگاه تختی نیز گفت: وی افزود: سکوها مشکل خاصی ندارند و آماده هستند، صندلی ها نصب و شماره گذاری شده است و مشکلی از نظر سکوها و صندلی ها نداریم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *