رسمی: سرمربی جدید کره جنوبی معرفی شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فدراسیون فوتبال کره پس از جست و جوی خسته کننده ای که نزدیک به پنج ماه به طول انجامید، سرانجام مربی جدیدی را برای تیم فوتبال مردان منصوب کرد.

هونگ میونگ بو که هدایت اولسان را به دو عنوان قهرمانی در کی‌لیگ رساند، – به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کره معرفی شد.

فدراسیون فوتبال کره اعلام کرد که لی لیم سانگ، سرمربی تیم، روز دوشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد تا درباره انتخاب هونگ صحبت کند.

2051405

هونگ (55 ساله) از سال 2013 تا 2014 سرمربی کره جنوبی بود، دوره ای که با خروج آنها از مرحله گروهی در جام جهانی 2014 برزیل به پایان رسید.

قرارداد او تا جام ملت های آسیا 2027 که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود، اعتبار دارد که از 15 ژانویه تا 8 فوریه همان سال در پادشاهی عربستان سعودی برگزار می شود. طبیعتا اتحادیه فوتبال انگلیس پس از جام جهانی فوتبال 2026 به میزبانی آمریکا، کانادا و مکزیک عملکرد هونگ را بررسی خواهد کرد.

هونگ اولین مربی تیم ملی کره پس از شین تائه یونگ در جام جهانی 2018 روسیه است.

یورگن کلینزمن سرمربی کره جنوبی در جام ملت های آسیا بود، اما پس از تنها یک سال سرمربیگری پس از شکست ناامیدکننده در نیمه نهایی مقابل اردن از کار برکنار شد. در این مدت نام گزینه های خارجی مختلفی از جمله سنول جونش، جسی مارش (سرمربی جدید کانادا) و خسوس کاساس (سرمربی عراق) برای هدایت تیم ملی کره جنوبی مطرح شد که هیچ کدام به نتیجه نرسیدند. به ثمر نشست تا اینکه اتحادیه فوتبال این کشور بالاخره یک گزینه محلی برای رفتن پیدا کرد

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *