رفت و برگشت عجیب سنگربان پرحاشیه؛ آخرین تلاش‌های بیرانوند برای حضور در پرسپولیس

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: مدافع پرسپولیس پس از ناکامی با تراکتوری ها به بازگشت به سرخپوشان پایتخت چشم دوخته است.

علیرضا بیرانوند، مدافع ملی پوش پرسپولیس در روزهای پایانی خرداد ماه به بهانه عدم پاسخگویی به مطالباتش قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد.

پس از فسخ قرارداد بیرانوند با سرخپوشان، هیات مدیره باشگاه ردا درویش به جای وی مامور شد تا مراحل قانونی فسخ قرارداد ناجا را ادامه دهد. اگرچه بیرانوند چندین بار با واسطه های مختلف قصد بازگشت به پرسپولیس را داشت، اما مدیران باشگاه همواره مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده اند.

مدافع شماره یک تیم ملی اگرچه با انتشار ویدئویی و اعلام جدایی خود از قرمزها به رسوایی های اخیر واکنش نشان داد، اما بار دیگر در تلاش برای توافق با قرمزها بود که این درخواست بار دیگر با واکنش منفی قرمزها مواجه شد. قرمزها بازیکنان پرسپولیس پس از پاسخ منفی قاطع ارتش سرخ، بیرانوند برای حضور در تیم تبریزی با مدیران تراکتورسازی وارد مذاکره شد اما در نهایت توافقی حاصل نشد.

پیگیری های خبرنگار ایرنا نشان می دهد سنگربان بار دیگر برای پیوستن به سرخ پوشان پایتخت تلاش می کند و با باشگاه اطراف خود وارد مذاکره شده است. اگرچه پرسپولیس به این دروازه بان چراغ سبز نشان داد، اما این باشگاه همچنان بر شرط خود پافشاری می کند و در صورت امضای قرارداد جدید با پرسپولیس با شرایط قرارداد قبلی، به بیرانوند اجازه بازگشت خواهد داد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *