هشدار توفان و گردوخاک؛ تهرانی‌ها در خانه بمانند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وزش باد شدید، طوفان و گسترش گرد و خاک در استان تهران هشدار داد و از گروه های حساس خواست – و فردا در منازل خود بمانند.

حمید یزدمیر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بعدازظهر – از اخطار نارنجی برای وزش باد بسیار شدید همراه با غبار محلی و حرکت از استان های همجوار خبر داد – یکشنبه ۲۶ تیرماه تا پایان با تاخیر ادامه دارد و فردا دوشنبه ۲۷ تیرماه ادامه دارد.

وی گفت: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی منطقه ای تاثیر این سامانه بر نیمه جنوبی و غربی استان تهران به ویژه جنوب استان خواهد بود و توصیه اکید برای مدیریت بحران این است که گروه های حساس باید از حضور در فضای باز خودداری کنید و تا حد امکان در خانه بمانید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ضمن اشاره به مناطق در معرض خطر بر پرهیز از حضور مردم در مناطق مرتفع مانند برج ها و دکل ها تاکید کرد و افزود: از ذی نفعان می خواهیم نسبت به نصب تابلوهای تبلیغاتی، پوشش گلخانه های کشاورزی و داربست ها اطمینان حاصل کنند. تقویت شده و از انجام کارهای ساختمانی خودداری شود.

یزدمیر همچنین بر پرهیز از پرواز با گلایدر و هواپیماهای سبک تاکید کرد و گفت: خانواده های عزیز به ویژه ساکنان مناطق مذکور از توقف در کنار درختان و ساختمان های نیمه کاره جداً خودداری کنند.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به هشدار نارنجی صادر شده، آمادگی دستگاه های اجرایی و امدادی الزامی است و مدیریت بحران در حالت آماده باش خواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *