معرفی سریال کرگدن | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: Unicorn

ژانر: درام

انتشار: 2018

نویسنده: علی عسگری مهرداد کوروش نیا

کارگردان: کیاریش اسدزاده

تعداد فصل: 1

تعداد قسمت ها: 26

بازیگران:

مصطفی زمانی
سارا بهرامی
هدی زین العابدین
بانیپال شومون
بوریا رحیمیسام
پانته آ پناهی
مهدی کوشکی
ستاره بسیان
الهام گرفته
توریست کاظم
محمد امین
اسپارک دولت آبادی
نادر فلاح
مهرداد نیکنام

خلاصه سریال

این سریال مملو از بازیگران ژانر اجتماعی و اکشن است و در خلاصه داستان اولیه آن آمده است: «5 جوان به دلیل مهارتی که دارند وارد چالش راینو می شوند و این آغاز دوستی بین آنهاست بدون توجه به واقعیت. که چالش کرگدن از مافیا است و بسیار طراحی شده و پر از … به زور ماجراهای غیرمنتظره ای خلق می کنند…

در مورد سریال

سریال راینو یکی از معدود سریال های ایرانی در ژانر اکشن است که از هیجان ورزش های مهیج مانند پارکور، موتورسواری و بوکس استفاده می کند.

اسب تک شاخ قرار است یک قطعه معمایی باشد که متکی بر سیلی های مداوم به بیننده است. سریالی با شخصیت های متعدد و ماجراهای در هم تنیده که با دنبال کردن داستان چند ورزشکار جوان به روابط درونی یک باند مافیایی مواد مخدر می پردازد. علی اصغری و مهرداد کوروش نیا فیلمنامه نویسان هستند اسب تک شاخ، که قبل از این سریال بود ممنوع آنها همچنین با هم نوشتند که با وجود تمام کمبودها، کار دشواری را به پایان رساندند. روابط پیچیده بین افراد داستان و انتخاب روشی نامتعارف برای بیان آن نشان از شجاعت نویسندگان در مرحله نگارش دارد.

بازیگران سریال راینو

با این حال، رمان اسب تک شاخ آنقدر آشفته است که ارائه خلاصه ای قابل فهم برای مخاطبی که سریال را ندیده دشوار است. شخصیت های عجیب و غریب، ناشناخته برای بیننده، بسیاری با انگیزه های تقریبا غیر منطقی، گرد هم می آیند تا مجموعه ای از اتفاقات را رقم بزنند. گاهی اتفاقات آنقدر نامرتبط هستند که با هیچ چسبی نمی توان آنها را به داستان اصلی وصل کرد. اما شاید نکته اصلی همین باشد. شاید عمدی بوده که بیننده مانند شخصیت های سریال تصویر روشنی از اتفاقات نداشته باشد. شما در ارتباط بین خطوط داستانی و انگیزه های شخصیت احساس سردرگمی و ناامیدی می کنید و دیوانگی را که شخصیت های اصلی داستان از سر می گذرانند، تجربه می کنید.

بازیگران سریال راینو

اگرچه در ابتدا به نظر می رسید که اینطور باشد اسب تک شاخ دوستی و عشق است، اما با مشخص شدن خط اصلی داستان، مشخص می شود که موضوع اصلی سریال فساد است. فساد از طریق بازنمایی اقدامات مافیای مواد مخدر، روابط داخلی آن و پیامدهای اجتماعی فعالیت های آن تجسم می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *