صبحانه خبری، ۱۸ تیر ۱۴۰۳؛ از دیدار خاتمی با پزشکیان تا روند چشمگیر کاهش قیمت‌ها در بازار طلا

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در بسته خبری بعدی مهم ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می کنیم. این صبحانه مفید و مختصر خبری را بخوانید.

ظریف: آنها از قبل آتش را برای حمله آماده کرده اند
ظریف در نشست فعالان کادر پزشکی گفت: گروهی آماده سازی آتش را آغاز کرده اند و ادامه خواهد داشت و هیچ کدام از ما به خانه باز نمی گردیم. وی افزود: اجازه نمی دهیم این حضور شیرین مردم با ناامیدی تلخ شود. دوباره آنها را ناامید نکنیم.

شمران: 150 هزار نفر که می گویند زاکانی باید تغییر کند دلیل بر تغییر نیست
شمران در واکنش به کمپین عزل شهردار تهران گفت: شهردار منصوب شورای شهر تهران است. کمپین های زیادی از این دست وجود دارد. 52 هزار نفر یا 150 هزار نفر امضا می کنند و این دلیل بر تغییر نیست.

رهبر انقلاب: رئیس من فردی تعاملی بود
رهبر معظم انقلاب فرمودند: رهبر اختلاف، روزگارش تلخ بود، اما با همه مدارا می کرد. در یک مورد که اختلاف شدیدی پیش آمد و ممکن بود دعوای بزرگی در کشور شروع شود، به او گفتم اصلاً واکنشی نشان ندهد. برایش سخت بود اما واکنشی نشان نداد و تحمل کرد.

روند بزرگ برای کاهش قیمت
بذراوشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره تاثیر اخبار انتخابات بر قیمت طلا گفت: با انتخاب رئیس جمهور کاهش قیمت داشتیم و این یک سیگنال است. این مسائل سیاسی داخلی بر قیمت طلا تاثیر گذاشت. اما اگر بخواهیم به صورت علمی به موضوع نگاه کنیم، افزایش قیمت های جهانی و کاهش ارزش پول داخلی یک نوسان طبیعی بالا و پایین بود. با توجه به بورس جهانی و قیمت جهانی طلا در حال حاضر کاهش قیمت بیشتری نداریم. مردم منتظر کاهش قیمت ها با روی کار آمدن دولت جدید نباشند.

دستگیری محسن برهانی
محسن برهانی، وکیل دادگستری و استاد دانشگاه بازداشت شد. این خبر را رضا سلطانی وکیل دادگستری اعلام کرد.

دیدار خاتمی با پزشکان
پس از انتخاب مسعود بدیشیان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم ایران، حجت الاسلام والمسلمین آقای محمد خاتمی دیدار و با ایشان گفتگو کرد. در این دیدار نخست وزیر دولت اصلاحات ضمن تبریک به پزشکان برای کسب رای مردم، توفیق ایشان را در مسئولیت سنگین و سخت ریاست جمهوری مسئلت کرد.

صدای انفجار در چابهار شنیده شد
باشگاه خبرنگاران صداوسیما به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که صدای شنیده شده در سواحل چابهار ناشی از تمرین رزمی شبانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

توضیح ارتش در خصوص سانحه کشتی سهند

روابط عمومی منطقه یکم دریایی بندرعباس اعلام کرد: کشتی سهند که در اسکله در حال تعمیر است به دلیل نشت آب به داخل مخازن تعادل خود را از دست داده است.

یاسر گابریلی: تحلیل نژادی از نتایج انتخابات اشتباه و دور از واقعیت است

سید یاسر جبرئیلی نوشت: تحلیل نژادی از نتیجه انتخابات هم اشتباه و هم دور از واقعیت است و ممکن است خطاهایی را فعال کند که احتمالاً در جریان انتخابات، بعد از انتخابات فعال می شود. دکتر مدزیکیان با 16.3 میلیون رای رئیس جمهور شد نه 2.7 میلیون!

تعرض به نماینده قم در شورای نگهبان

منان رئیسی نماینده قم با حمله به شورای نگهبان گفت نتیجه ای که به دست آمده را بیش از هر چیز ناشی از اشتباه عجیب این دوستان در آرایش سیاسی نامزدها می دانم.

کنایه جلیل محبی، چهره ای نزدیک به قالی بافی جلیلی

جلیل محبی از نزدیکان قالیباف می نویسد: روزی که صلاحیت ها تایید شد، برای رئیس جمهور آینده دست به قرآن زدم، این آیه شریفه آمد: و بال هایت را بر کسانی که از تو اقتدا می کنند در میان مؤمنان فرود. دکتر کاری جز فروتنی در برابر مردم انجام نداد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *