وال استریت ژورنال: نخبگان حزب دموکرات برای حذف بایدن به اجماع رسیده‌اند / کامالا هریس تنها گزینه جایگزینی بایدن است / مشکل آنها این است که هریس هم در نظرسنجی‌ها از ترامپ عقب است / دموکرات‌ها باید روند رسمی جایگزینی بایدن را در نشست کنوانسیون ملی حزب انجام دهند؛ این نشست از ۲۹ مرداد تا ۱ شهریور برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

همزمان با تشدید فشارها برای کناره گیری جو بایدن از انتخابات، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که معاون وی، کامالا هریس، گزینه حزب دموکرات برای رقابت با دونالد ترامپ بوده است.

نخبگان حزب دموکرات تقریباً به اجماع رسیده اند که کامالا هریس تنها جایگزین بایدن است. وال استریت ژورنال این خبر را منتشر کرده است.

خبر این روزنامه نزدیک به جمهوری خواهان در شرایطی منتشر شد که برخی از دموکرات ها از جمله نمایندگان کنگره در پی اولین مناظره بایدن و ترامپ از رئیس حزب خود خواستند از انتخابات کنار بکشد.

اما بایدن در اظهارات عمومی اعلام کرد که علیرغم عملکرد ضعیفش در مناظره، قصد استعفا ندارد و تا پایان در کمپین شکست ترامپ باقی خواهد ماند.

پنجشنبه هفته گذشته بود که ترامپ درباره بایدن گفت: «من آن پیرمرد را در مناظره کتک زدم». از رقابت (انتخابات) کناره گیری می کند. من او را از مسابقه خارج کردم و این بدان معناست که ما کامالا را خواهیم داشت.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، نخبگان حزب دموکرات تقریباً موافق هستند که کامالا هریس تنها جایگزین بایدن است. با عقب ماندن هریس از ترامپ در نظرسنجی‌ها، نارضایتی از جایگزین او وجود خواهد داشت، اما نخبگان دموکرات به دلیل سیاست‌هایی که به آن متعهد هستند، از رد نامزدی یک نماینده زن برای اقلیت‌ها می‌ترسند.

هریس اولین زن معاون رئیس جمهور و اولین معاون سیاه پوست و آسیایی ایالات متحده است. در سال 2017، او به عنوان یک سناتور از کالیفرنیا در کنگره بود.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، دموکرات ها باید روند رسمی جایگزینی بایدن را در نشست کنوانسیون ملی دموکرات ها در 19 تا 22 اوت (29 اوت تا 1 سپتامبر) انجام دهند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *