بیوگرافی و زندگینامه جولیا رابرتز/ از این بازیگر چه می‌دانیم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام و نام خانوادگی: جولیا فیونا رابرتز

تاریخ تولد: 28 اکتبر 1967

محل تولد: آتلانتا، ایالات متحده آمریکا

حرفه: هنرپیشه هالیوود

وضعیت تأهل: متاهل

بیوگرافی جولیا رابرتز

جولیا رابرتز او در 28 اکتبر 1967 در ایالت جورجیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. پدرش والتر و مادرش بتی او. بردمیس بازیگر هستند و او و همسرش کلاس های بازیگری برای کودکان برگزار می کنند.

بیوگرافی جولیا رابرتز، فرزندان جولیا رابرتز، جولیا رابرتز

جولیا و خواهر و برادرش مانند مادرشان حرفه بازیگری را دنبال کردند. جولیا در ده سالگی پدرش را از دست داد. مادرش پس از به دنیا آمدن جولیا مجبور شد کار خود را رها کند و این تأثیر منفی بر زندگی آنها گذاشت. اما خوشبختانه این وضعیت موقتی بود و زمانی که بیوه مارتین لوتر کینگ فرزندانش را به کلاس بازیگری فرستاد، وضعیت این خانواده بهتر شد و حتی هزینه های اولیه درمانی مادر جولیا را نیز متقبل شدند.

بیوگرافی جولیا رابرتز، فرزندان جولیا رابرتز، جولیا رابرتز

جولیا در چندین مدرسه در سطوح ابتدایی و راهنمایی تدریس کرد. از کودکی به حیوانات و پرورش دام علاقه داشت. در دبیرستان، آواز خواندن یکی از سرگرمی های مورد علاقه او بود. وقتی وارد دانشگاه ایالتی جورجیا شد، نتوانست فارغ التحصیل شود و به نیویورک رفت تا حرفه بازیگری را دنبال کند. مدتی مدلینگ را شروع کرد و همزمان در کلاس های بازیگری شرکت کرد.

آغاز کار جولیا رابرتز

بازی در فیلم راضی (1988) اولین حضور او در بازیگری رنگی است. لیام نیسان نیز در این فیلم بازی می کند. او پیش از آن در چند نقش کوتاه در سینما و تلویزیون بازی کرد اما با این فیلم توانست به عنوان یک بازیگر در هالیوود مطرح شود. او همچنین در فیلم خون سرخ و چندین سریال حاوی داستان های جنایی ظاهر شد و در سریال معروف Miami Vice ایفای نقش کرد.

زندگی خصوصی جولیا رابرتز

جولیا هنگام بازی در فیلم Merge Bazin با بازیگر کانادایی کیفر ساترلند آشنا شد. آنها همچنین تاریخ عروسی خود را تعیین کردند، اما سه روز قبل از مراسم، روزنامه ها عکسی از نامزد جولیا در کنار دختری ناشناس منتشر کردند که منجر به جدایی آنها شد.

جولیا در سال 1993 با لایل لاوت خواننده کانتری ازدواج کرد. آنها دو سال بعد طلاق گرفتند.

او هنگام بازی در فیلم مکزیکی با همسر آینده اش، اشد نلی مادر آشنا شد. در آن زمان آنها ازدواج کرده بودند. دانیل در سال 2002 از همسرش جدا شد و سپس در تابستان همان سال با جولیا ازدواج کرد.

تصاویر جولیا رابرتز، فیلم جدید جولیا رابرتز، ازدواج جولیا رابرتز

جولیا رابرتز با همسر و فرزندانش

دو سال بعد آنها صاحب دوقلو شدند، یک پسر و یک دختر، نام وینس والتر را برای پسر به یاد پدر جولیا و هیزل پاتریشیا را برای دختر انتخاب کردند. در سال 2007 آنها صاحب فرزند دیگری به نام هنری شدند.

پانویسها و منابع

جولیا یک خواهر ناتنی داشت که خودکشی کرد و برخی جولیا را به خاطر این موضوع سرزنش می کنند زیرا او همیشه در مورد جولیا منفی صحبت می کرد. خواهر او، نانسی موتز، به دلیل مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داد و رسانه ها اعلام کردند که او خودکشی کرده است و نوشته است که نانسی در یادداشت خودکشی خود نوشته است که جولیا باعث شده است که رابطه خود را با مادر بیمارش قطع کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *