خودرو هم مسیر با دلار شد؛ افت قیمت در خودروهای محبوب

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایران محیط زیست: بازار خودروهای داخلی و مونتاژی – کاهش یافت.

فعالان بازار خودرو معتقدند فضای آرام حاکم بر بازار پس از انتخابات منجر به کاهش قیمت خودرو شد از سوی دیگر – شاهد کاهش قیمت دلار و سایر بازارهای موازی بودیم قرار گرفتن بازار خودرو در بازار موازی با حضور بازارهای موازی در جاده فروش استثنایی کوئیک سایپا از دیگر دلایلی است که فعالان بازار خودرو معتقدند افت قیمت در بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

با بررسی بازار می توان گفت که بیشترین کاهش قیمت – مربوط به اطلس و پژو پارس LX بوده و سایر خودروها بدون تغییر قابل توجهی در بازار قیمت گذاری شده اند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات شرکت ایران خودرو – قیمت «داینا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» ارزیابی شد. “. به گزارش خبرنگار «تخاص نیوز» و بر اساس اطلاعات قیمت مندرج در این گزارش، قیمت «داینا پلاس توربو اتوماتیک» – در بازار به 940 میلیون تومان رسیده است. از سوی دیگر با بررسی بازار می توان گفت که «پژو 207 با موتور یو 5 پی اتوماتیک» مدل 1402 995 میلیون تومان قیمت داشته که کاهش داشته است. به گزارش «تخاص نیوز»، «هایما اس ۷ پلاس» نیز در یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان باقی ماند. همچنین ارزیابی ها حاکی از آن است که قیمت تارا وی 2 اتوماتیک مدل 1402 – به 915 میلیون تومان در بازار رسیده و تغییری در قیمت نداشته است. قیمت تمام شده «رانا پلاس» بدون تغییر در بازار به 586 میلیون تومان رسید. اما در میان پرطرفدارترین ها در ایران خودرو، «پژو پارس LX» نیز – ترمز گرفت و 874 میلیون تومان شد و کاهش قیمت گرفت.

ماشین به دلار فروخته شد.  قیمت پایین برای خودروهای محبوب

قیمت محصولات سایپا

از بین محصولات سایپا قیمت خودروهای «شاهین جی»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر»، «کوئیک گیر اس»، «اطلس» و «سینا گیر اس» مورد ارزیابی قرار گرفت. از سوی دیگر – قیمت شاهین جی در بازار 700 میلیون تومان است. خانواده کویک – فرم کمی کاهش یافته بود و در این شرایط «دنده کویک آر» ۴۲۵ میلیون تومان و «دنده کویک اس» ۴۰۶ میلیون تومان قیمت داشت. به گزارش پایگاه خبری «تخاص»، ارزیابی بازار نیز نشان داد که «تیبا هاچ بک EX» – قیمت گذاری نشده و به گفته فعالان بازار، توقف تولید این خودرو باعث شده تا قیمت آن در بازارها کشف نشود. تحلیل بازار همچنین نشان می دهد که قیمت «ساینا گیر اس» در بازار به 415 میلیون تومان رسید و قیمت «اطلس» به 545 میلیون تومان در بازار کاهش یافت.

ماشین به دلار فروخته شد.  قیمت پایین برای خودروهای محبوب

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *