سیدحسن نصرالله: هفته‌هاست که کمک‌های انسانی وارد نوار غزه نشده / ارتش رژیم صهیونیستی بی‌اخلاق‌ترین ارتش جهان است / مقاومت لبنان به مسیری که ۸ اکتبر در طوفان الاقصی شروع کرده، ادامه می‌دهد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم ارتحال امام حسین (علیه السلام) سخنرانی کرد.

به گزارش المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم تشییع پیکر شهدا در حومه جنوبی بیروت سخنرانی کرد.

وی در این سخنان تاکید کرد: جبهه های حمایت در لبنان، یمن، عراق و حمایت های سیاسی از جمله سوریه و ایران در مقابل تصویر غم انگیز مواضع جهان عرب و اسلام در قبال غزه تصویری شاد است.

آقای حسن خاطرنشان کرد: آنچه مهم است اکثریت نیست، بلکه جستجوی حقیقت است، چه با اکثریت و چه با اقلیت. اگر اکثر کشورهای جهان در مورد حمایت از غزه سکوت کرده و از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند، به این معنی نیست که این موضوع صحت دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که چند هفته است که کمک های بشردوستانه به نوار غزه نرسیده و خطر قحطی، بیماری و بیماری همه گیر وجود دارد. ارتش رژیم صهیونیستی بداخلاقی ترین ارتش جهان است و حقیقت آن چیزی است که در حال رخ دادن است.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه «از هر مسلمان عاقلی در مورد غزه سؤال خواهد شد»، پرسید: آیا واقعاً جهان عرب و اسلام قادر به انجام کاری برای حمایت از غزه نیست؟

وی افزود: معتقدیم هر روز به وظیفه خود عمل می کنیم و شهدا را تقدیم می کنیم و به این افتخار می کنیم. برادران و رهبران ممتاز ما به شهادت رسیدند. وقتی شهید می شویم یا خانه هایمان ویران می شود یا تهدید به جنگ می شویم، نمی ترسیم و مسئولیت خود را رها نمی کنیم.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: مقاومت لبنان تا رسیدن به هدفی که در همه جبهه‌های حمایتی می‌خواهد، راهی را که در هشتم اکتبر در نبرد هجوم به الاقصی آغاز کرد، ادامه می‌دهد و در این راه از موضع و نبرد خود کوتاه نخواهد آمد. نبرد

وی در پایان خواستار پایبندی به سخنان امام حسین (علیه السلام) و رفتار ایشان در زندگی روزمره مسلمانان جهان به ویژه عدم تحقیر آنان شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *