رحیم صفوی: با پزشکیان از دانشگاه تبریز تا – رفاقتی ۵۰ ساله دارم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

النا: مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: دوستی 50 ساله خود با آقای پزشکیان را از دوران دانشجویی در دانشگاه تبریز گرامی می دارم و پیروزی فرخنده ایشان را به ایشان تبریک می گویم. رای مردم ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری.

سرلشکر صدیحیه صفوی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس پژوهشکده علمی آموزشی دفاع مقدس در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و به نمایندگی از رئیس جمهور خطاب به وی گفت. رئیس جمهور محترم منتخب ملت ایران: متواضعانه از شما سپاسگزاریم که در آزمون حساس و ماندگار دیگری باعث سربلندی و سربلندی ملت بزرگ ایران گردید تا حماسه احساسی و آگاهانه حضور و حضور باشکوه شما در عرصه انتخابات ادامه یابد. فرمان چهاردهم جمهوری اسلامی ایران که اراده مردم سالاری دینی در این سرزمین است در برابر جهانیان به ویژه دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی افشا خواهد شد.

یقین داریم که این حماسه بزرگ پشتوانه ای محکم برای پیشرفت سفر تاریخی و تمدنی ایرانیان به سوی قله های پرافتخار و رفیع پیشرفت در ساختن «تمدن نوین اسلامی» خواهد بود که به فضل الهی پشتوانه آن خواهد بود. اتحاد، همدلی و همدلی آحاد ملت و جریانات سیاسی مومن به اسلام، نظام جمهوری اسلامی و حکومت، به رهنمودهای بصیرت نورانی فقیه و رهبری حکیمانه رهبر بصیر انقلاب. امام خامنه ای محقق و متبلور می شود.

رفاقت 50 ساله این برادر بزرگوار را از دوران دانشجویی ایشان در دانشگاه تبریز و سپس در دوران تاریخی دفاع مقدس تا – و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیس جمهور آیت الله رئیسی در عرصه خدمت گرامی می دارم. پیروزی بر ملت و میهن اسلامی جناب فرخنده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به ملت ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این معلم بزرگ توفیق و سربلندی در این مقام مهم را از خداوند متعال خواستارم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *