حمله روزنامه جوان به اصلاح‌طلبان: صاحب پایین‌ترین رأی یک رئیس‌جمهور در کشورید؛ ۷۴ درصد ملت به شما «نه» گفته‌اند / شما التماس کرده‌اید، وحشت آفرینی کرده‌اید، با شعار «برای ایران» از جمهوری اسلامی برائت جسته‌اید، اما وقعی به شما گذاشته نشد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

روزنامه اصولگرای جوان معتقد است اصلاح طلبان در انتخابات گذشته شکست خوردند، زیرا پزشکیان تنها 26 درصد آرا را کسب کردند.

به نوشته این روزنامه، اصلاح طلبان در نهایت بدون دلیل و با تمام قوا وارد مرحله انتخابات شدند و در یک رقابت واقعی وزن اجتماعی آنها مشخص شد. درست است که آنها با اکثریت دو میلیون و 800 هزار رأی به طور قانونی در انتخابات پیروز شدند، اما این پیروزی بر اساس اسناد تاریخی برای آنها سنگین تر از شکست است. آنها هوشمندانه تماشا می کردند تا هرگز مردم را ناامید نکنند، اما پرده بکارت پنبه فرو ریخت. خاتمی، ظریف، روحانی، آذری جهرمی، نهضت آزادی، علیرضا رجایی، زیدآبادی، صمیمی، خانواده تاج زاده، محقق داماد و همه آمدند تا کمترین درصد رای را به یک رئیس جمهور در تاریخ 45 ساله جمهوری اسلامی بدهند. با اینکه فکر می کنم تاثیری نداشتند اما این رای هم به دلیل اخلاق خود پزشکیان است.

این روزنامه افزود: اکنون اصلاح طلبان کمترین رای را برای رئیس جمهور در کشور دارند. آنها حتی نتوانستند صدای رئیس جمهور قرضی خود، روحانی را که یکی از آنها مسن ترین نامزد تاریخ انقلاب نیز هست، زنده کنند. اکنون 74 درصد از مردم به آنها «نه» گفتند و این وزن واقعی فقط در چنین شرایطی آشکار خواهد شد. اپوزیسیون دیگر نمی تواند بگوید 50 درصدی که شرکت نکردند با ما هستند، چون التماس کردید، تروریسم درست کردید و با شعار «برای ایران» جمهوری اسلامی را تبرئه کردید، اما فرصت نداشتید. .

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *