پیکفورد دل اورتونی‌ها را خنک کرد: چطوری فن دایک!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تیم ملی هلند شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا 2024 به مصاف تیم ملی انگلیس رفت و دو گل از روی دریافت کرد. وی با یک ضربه پنالتی و در وقت های تلف شده نیمه دوم مغلوب این تیم شد و از راهیابی به فینال این مسابقات بازماند.

عملکرد فلیکس زویر در اعلام یک ضربه پنالتی برای شاگردان گرت ساوت گیت و همچنین اعلام یک ضربه گل برای انگلیس در حالی که به نظر می رسید در میان عصبانیت و اعتراض بازیکنان این تیم باید یک ضربه کرنر برای هلند اعلام می شد. به خصوص ون دایک به عنوان کاپیتان تیم ملی کشورش در کنار او بود.

پس از پایان بازی، این ستاره هلندی در گفت و گو با خبرنگاران مدعی شد که داور این دیدار به دلیل اشتباهات خود از ارائه توضیحات به بازیکنان خودداری کرده و بلافاصله پس از سوت پایان بازی به رختکن رفت تا از پاسخگویی به آنها جلوگیری کند. در “او به این سمت رفت.”

اما عکس جالبی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می دهد در حالی که فن دایک در گفتگو با خبرنگاران عصبانی و ناراحت بود، پیکفورد که از پیروزی و صعود تیمش به فینال یورو 2024 خوشحال و راضی بود، پشت لبخند ایستاده است. به این ترتیب او یک چشم انداز جالب را برای این رقیب که در لیگ برتر برای تیم شهر اورتون یعنی لیورپول بازی می کند خواند.

2052809

تیم ملی انگلیس در حالی که پیکفورد در دروازه قرار دارد باید در دیدار پایانی مسابقات یورو 2024 که روز یکشنبه برگزار می شود به مصاف تیم ملی اسپانیا برود تا قهرمان این مسابقات مشخص شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *