شرکت توانیر: برق حوزه‌های کنکور قطع نمی‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مدیرعامل شرکت تفانیر از آمادگی صنعت برق برای تامین برق پایدار مراکز آزمون سراسری – و فردا (پنجشنبه و جمعه) خبر داد.

مصطفی رجبی مشهدی گفت: با توجه به افزایش شدید دما و رشد مصرف برق در کشور، صنعت برق تمام تلاش خود را برای تامین برق پایدار در کشور بخصوص طی – و فردا که فاز دوم سراسری آغاز می شود به کار گرفته است. پروژه آغاز می شود. کنکور علاوه بر انجام اقدامات لازم در این زمینه در داخل کشور برگزار می شود و نیروهای عملیاتی آن برای نظارت و آمادگی کامل در حوزه های امتحانی مستقر شده اند.

وی از استقرار و ورود دیزل ژنراتورهای سیار به داخل رینگ برای تضمین پایداری شبکه برق مراکز مسابقات خبر داد و افزود: سامانه 121 مرکز برق به صورت شبانه روزی در صورت بروز هرگونه وقفه یا خرابی آماده است. در نتیجه وقفه.» در صورت گزارش احتمالی حوادث شبکه برق، باید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم برای رفع نواقص شبکه و تثبیت برق شهروندان به ویژه مراکز امتحانی انجام شود.

مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای تامین پایداری برق در مناطق انجام شده و آموزش های لازم به مسئولان این مناطق در راستای تسهیل ارتباط با نیروهای عملیاتی و حادثه ساز این شرکت ارائه شده است. برای حل مشکلات احتمالی در زمینه برق.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *