دیش قابل حمل استارلینک مینی وارد بازار آمریکا شد؛ نگاهی به قیمت و عملکرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اسپیس ایکس چند هفته پیش Starlink Mini را معرفی کرد. اکنون Starlink Mini که در واقع یک دیش اینترنتی ماهواره ای قابل حمل استارلینک است، در دسترس همه کاربران در ایالات متحده است و گزارش هایی از عملکرد آن منتشر شده است.

در اواخر ژوئن، اسپیس ایکس Starlink Mini را که به اندازه کافی کوچک است برای قرار دادن در یک کوله پشتی برای کاربران منتخب معرفی کرد. در ابتدا Starlink Mini فقط برای مشترکین موجود مستقر در ایالات متحده در دسترس بود، اما اکنون، تنها چند هفته پس از راه اندازی آن، برای طیف وسیع تری از کاربران در دسترس قرار گرفته است.

در Starlink Mini، دیش و روتر Wi-Fi با هم ترکیب شده اند تا آن را بسیار کوچکتر کنند و همچنین نسبت به مجموعه های قبلی Starlink انرژی کمتری مصرف کنند. این ظرف که تقریباً به اندازه یک لپ تاپ است، می تواند مستقیماً از منبع تغذیه 100 واتی USB-PD استفاده شود.

یکی از کاربران X که Starlink Mini را خریداری کرده است، تجربه خود را از این محصول به اشتراک گذاشته است. طبق ویدیوی این کاربر، سرعت دانلود اینترنت استارلینک از طریق ماهواره با این دیش به حدود 130 مگابیت بر ثانیه می رسد و با وجود تاخیر حدود 10 تا 21 میلی ثانیه ای، این کاربر ادعا می کند که از سایر سرویس های اینترنتی خود سریعتر است.

او همچنین از طریق این ظرف با یکی از دوستانش در ماشینش تماس تصویری برقرار می کند. هیچ اثری از قطع یا تاخیر در این ویدئو وجود ندارد.

قیمت مینی استارلینک

Starlink Mini 599 دلار قیمت دارد و اکنون از طریق خدمات منطقه ای Mini Roam در دسترس است. هزینه خدمات منطقه ای آن 150 دلار در ماه است و همچنین گزینه ای وجود دارد که هزینه آن بر اساس ترافیک مورد نیاز کاربر تعیین می شود. Mini Roam نیز فقط 50 دلار در ماه هزینه دارد، اما محدود به 50 گیگابایت داده است.

منبع: دیجیاتو

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *