بارش شدید باران در مشهد/ برق برخی مناطق قطع شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: بر اساس پیش بینی هواشناسی از بعدازظهر – شاهد بارش شدید باران و رعد و برق در مناطق مختلف خراسان رضوی و مشهد هستیم.

در همین راستا مرکز هواشناسی خراسان رضوی اخطاری نارنجی صادر کرد. همچنین با توجه به وزش باد شدید نصب بنر و بنر تبلیغاتی بر روی سازه های موقت و خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات صعود به دلیل بارندگی شدید را توصیه کردم.

قطعی برق برخی از مناطق مشهد به دلیل بارش شدید باران

علی رضا کاشی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: بر اثر وزش باد و بارندگی شدید، برخی از اجسام فلزی و درختان سقوط کرده و باعث قطع سیم های برق شد.

وی افزود: با توجه به اخطار هواشناسی مبنی بر بارش باران و وزش باد شدید تمامی نیروهای ما در آماده باش بوده و هستند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مشهد ادامه داد: این حادثه باعث قطعی برق برخی از مناطق قاسم آباد و فرمرز عباسی شد و همکاران در منطقه هستند و در تلاش برای رفع مشکل هستند.

آماده سازی نیروهای خدمات شهری در مشهد پس از بارندگی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: نیروهای خدمات شهری در شهرداری مشهد به دلیل هشدارهای جوی و بارندگی در حالت آماده باش هستند و تاکنون گزارشی مبنی بر تصادف دریافت نکرده ایم.

بارندگی و دید افقی کم برای رانندگان در محور نیشابور مشهد، طرقبه

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راه های خراسان رضوی از بارش باران در برخی جاده های خراسان رضوی خبر داد.

یوسف بنی اسدی درباره آخرین وضعیت جوی جاده های خراسان رضوی گفت: بارندگی در محورهای نیشابور، طرقبه، درغاز- مشهد- قوشان (کریدور تیوان) و خشاب- قوشان (سرفلایت) باعث ایجاد گودال در سطح جاده ها شد. لغزنده

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *