مدیرعامل هما: همه حجاج به کشور بازگشتند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از پایان عملیات حج ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در عملیات امسال ۸۶ هزار و ۷۰۰ زائر از ۲۱ فرودگاه کشور جابجا شدند.

شمس الدین فرزادی پور با بیان اینکه روند انتقال زائران بیت الله الحرام به پایان رسیده است، گفت: این روند که از 24 اردیبهشت ماه آغاز شد و آخرین پرواز آن صبح روز یکشنبه 2 تیر 1403 هجری شمسی بود. زمانی که 86 هزار و 700 زائر از 21 فرودگاه کشور جابجا شدند. کشور تمام شده است.

وی در ادامه گفت: الحمدلله امسال یکی از آرام ترین و منظم ترین عملیات حج را در کشور شاهد بودیم.

فرزادی پور با اعلام وزارت راه و شهرسازی افزود: میانگین تأخیر رفت و برگشت حج به 40 دقیقه رسید که رکورد جدیدی برای کمترین تاخیر در سفرهای حج طی سال های اخیر است و حاصل تلاش همه شرکت کنندگان در مراسم حج بزرگ.

وی گفت: این را از نظر همه همکارانم در سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان حج و عمره، شرکت فرودگاه های کشور، شهر فرودگاهی حضرت امام (رضی الله عنه)، پلیس فرودگاه، سازمان امنیت هواپیمایی ضروری می بینم. ، هواپیمایی آسمان و آوا ایر. که ما را در مسیر بازگشت یاری رساند، از زائران عزیزمان حاج مقبول و همکارانم در جمهوری اسلامی ایران ایر و کلیه همراهانی که در سایر ادارات در طول سفر با ما بودند تشکر و قدردانی می نمایم. اجرای این عملیات بزرگ و انشاءالله به ما کمک کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *