ترامپ: پزشک جان بدربردن من از تیراندازی را معجزه خواند / گاهی اوقات برای داشتن یک عکس نمادین باید بمیری

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا در آخرین اظهارات خود پس از زنده ماندن از تیراندازی روز شنبه در راهپیمایی انتخاباتی خود در پنسیلوانیا گفت: تا الان باید میمردم و پزشک در بیمارستان زنده ماندن من را یک معجزه توصیف کرد. “

دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در حالی که یک باند سفید بزرگ روی گوش راست خود بسته بود، به نیویورک پست گفت: «قرار نبود اینجا باشم. باید بمیرم».

رئیس جمهور سابق آمریکا پس از جان سالم به در بردن از سوءقصد گفت: «دکتر در بیمارستان گفت که قبلاً چنین چیزی را ندیده است و آن را به عنوان یک معجزه توصیف کرد.»

او درباره عکسی که پس از بلند شدن از روی زمین گرفته شده و نشان می‌دهد او مشت خود را بالا می‌برد، گفت: «بعضی وقت‌ها برای گرفتن یک عکس نمادین باید بمیری».

ترامپ همچنین توضیح داد که چرا لحظاتی پس از تیراندازی کفش‌هایش را خواست زیرا «افسران آنقدر به من ضربه زدند که کفشم افتاد».

دونالد ترامپ در حالی که تماس جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با او را “خوب” توصیف کرد، افزود که از دریافت این تماس قدردانی می کند.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین از عوامل سرویس مخفی به دلیل کشتن تیرانداز و محافظت از او تمجید کرد.

در طی یک راهپیمایی تبلیغاتی صبح یکشنبه در باتلر، پنسیلوانیا، یک جوان 20 ساله به نام توماس متیو کروکس از فاصله حدود ده ها متری از سلاح نیمه خودکارش چندین گلوله به سمت ترامپ شلیک کرد که یکی از آنها به او اصابت کرد. گوش و گوش سه تیر دیگر به جمعیت اصابت کرد. در این حادثه دو نفر از جمله فرد تیرانداز کشته و دو نفر مجروح شدند.

در پی این تیراندازی، بایدن در بیانیه ای اعلام کرد: جایی برای چنین خشونتی در آمریکا وجود ندارد. ما باید به عنوان یک ملت متحد شویم و او را محکوم کنیم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *