رفیعی: بیرانوند بی‌معرفتی کرد؛ امیدوارم گریبانش را نگیرد / دانیال اسماعیلی‌فر باعث ناراحتی من شد چرا که به او گفتم صبر کند اما نکرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با این تیم گفت: متاسفانه فوتبال ما دچار پدیده شومی به نام مجازی سازی شده است و دیگر نمی توانیم به حرف هیچکس تکیه کنیم!

سروش رفیعی پس از تمدید یک ساله قراردادش با پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا خدا را شکر می کنم که یک فصل دیگر به من فرصت داد تا فوتبال بازی کنم و برای چیزی که دوست دارم تلاش کنم.

وی ادامه داد: – که قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم به این فکر کردم که روزی که به پرسپولیس آمدم چقدر زود گذشت تا -! قرارداد من هرگز بیش از 5 دقیقه طول نکشید، اما بیشتر اوقات به خاطر اتفاقات 40 روز گذشته بود. مردم، فوتبالیست ها و همه ما در مشکل بزرگی هستیم. فوتبال ما مجازی شده و نمی توانیم به حرف مردم تکیه کنیم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: با این شرایط نمی توان انتظار داشت اتفاقات خوبی در فوتبال بیفتد. فردی که فوتبالیست است از این راه پول در می آورد، اما معیارهای مردم متفاوت است. یک نفر فقط به درآمد بیشتر نگاه می کند اما شخص دیگری سرمایه و دارایی خود را در چیزهای دیگر می بیند.

رفیعی گفت: بعد از این همه افتخار با پرسپولیس به جوانان می گویم این موفقیت ها چیزی به هوش و شخصیت شما نمی افزاید. – افرادی را می بینیم که حتی حرفشان را هم قبول ندارند! هر بازیکنی حق دارد در مورد زندگی حرفه ای و شرایطش تصمیم بگیرد اما افرادی که از پرسپولیس رفتند نزدیک ترین دوستان من هستند. فقط موقع خواب از هم جدا شدیم و در چند ماه اخیر می دانستم که از پرسپولیس می روند.

وی افزود: مهدی الترابی هم اکنون تصمیم خود را گرفته است. البته در این مورد با هم صحبت کردیم. او نگرش خاصی دارد و شما می دانید که طرف کدام طرف است و این خیلی چیز خوبی است. دانیال اسماعیل فر غمگینم کرد چون از او خواستم صبر کند اما من اصلا علی بیرانوند را درک نمی کنم! من به او گفتم که او “نادان” است. او با باشگاه، دوستان و هواداران ظلم کرد. وقتی ما پول نگرفتیم او گرفت. راست می گوید یا نه، در آینده مشخص می شود، اما من نگران او هستم. او مدافع شماره یک تیم ملی است و من نگران شرایط هستم.

هافبک پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم کاری که برانوند انجام داد تاثیری روی او نداشته باشد. کارهای غیر منطقی انجام داد. به همین دلایل است که می گویم نمی توان به حرف کسی تکیه کرد. 40 روز است که خارج از ایران هستم. در کانادا همه ایرانی ها نگران پرسپولیس بودند. ما نباید چیزی بگوییم که هواداران را نگران کند. بیرانوند اکنون درگیر شکایت از پرسپولیس است اما نام باشگاه دیگری در میان است و این مسائل می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس حق دارند دغدغه داشته باشند اما از آنها می خواهم که بهتر به مسائل نگاه کنند. امیدوارم هواداران پرسپولیس این را بپذیرند و وارد فضای مجازی نشوند و به آن برنگردند. ما بازیکنان لیگ برتری داریم که برای خود صفحات مجازی برای هواداران ایجاد می کنند. برای خود خبر و تیتر درست می کنند و بازار را گرم می کنند. ماه گذشته چقدر به من غرامت دادند؟!

رفیعی گفت: هر فردی که احساس پرسپولیس می کند باید بداند که چیزی مهمتر از نام این تیم نیست. باید بر اساس اصول باشد. باید پای حرفی که میزنیم بایستیم. در اردویی که داشتیم همه بازیکنان به اجماع رسیدند که اسمار بماند اما خیلی ها بعدا حرفشان را عوض کردند!

هافبک پرسپولیس گفت: یک روز همه باید به کارهایی که در انزوا انجام دادیم فکر کنیم و امیدوارم در آن روز خجالت نکشیم. یک طرفدار واقعی باید بداند که عده ای با جمع آوری پول هر مطلبی را منتشر می کنند و این آفت فضای مجازی است. رامین رضاییان با استقلال قرارداد بست اما برخی می گویند دوست نداشتم او به پرسپولیس بیاید. آیا کسانی که جلوی باشگاه می نویسند یا جمع می شوند، طرفداران واقعی پرسپولیس هستند؟

وی یادآور شد: فکر نمی کردم اسماعیل فر و ترابی از پرسپولیس بروند اما رفتند. فکر نمی کردم بیرانوند چنین رفتاری از خود نشان دهد. رفتار علی نعمتی را هم باور نمی کردم. اولین مقصر حوادث اخیر فدراسیون فوتبال است. قوانینی که او وضع می کند دست باشگاه را می بندد اما این به نفع بازیکن است و مشکلاتی ایجاد می کند. طبق قوانینی که بازیکنان بالای 30 سال باید قرارداد یک ساله ببندند، 20 بازیکن ما سال آینده قرارداد نخواهند داشت. چند نفر تمدید می کنند؟ بازیکن جوان به راحتی وارد استقلال و پرسپولیس می شود و چون بدون مشکل وارد تیم های سرشناس می شود قدر فرصت ها را نمی داند. اگر من یک فوتبال حرفه ای بودم، گروهی از مدیران را می آوردم تا مشکلات فوتبال را برطرف کنند. به دلیل حواشی فوتبال و هزینه های هنگفتی که در این ورزش خرج می شود، بازیکن یک ساله نابود می شود.

رفیعی درباره خوان گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس نیز گفت: فوتبال در همه جای دنیا یکسان است. هرچند اتفاقات نادری در فوتبال ما رخ می دهد، اما هرکسی که از خارج از کشور می آید برای اولین بار چنین تجربه ای را ندارد، اما فکر می کنم خیلی زود شرایط را درک خواهد کرد. عثمر خیلی روی کارش متمرکز بود و این زیبایی او بود. شکی نیست که گاریدو هم برای موفقیت پرسپولیس تلاش خواهد کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *