پلیس، پسربچه ربوده شده را بعد از ۱۹ روز به خانواده‌اش بازگرداند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اسنا: فرمانده نیروی انتظامی از بازگشت کودک 3.5 ساله به آغوش خانواده اش پس از گذشت حدود 3 هفته از ربوده شدن وی در مرکز تهران خبر داد.

سردار علی و لیبور گودرزی در جمع خبرنگاران گفت: حوالی ساعت شش عصر روز جمعه 17 تیرماه سال جاری مرد جوانی به همراه فرزندان دوقلوی خود به پارک شهر تهران رفتند. مدتی بعد در حالی که یکی از فرزندان دوقلوی این مرد که پسری 3.5 ساله با برادرش در پارک مشغول بازی بود، به طرز مشکوکی ناپدید شد. این موضوع به کلانتری 113 بازار اعلام شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه با دستور قضایی پرونده به پلیس آگاهی ارجاع شد، گفت: بلافاصله بازپرسان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند. در گام اول، بازرسان دوربین های مداربسته پارک را بررسی کردند و سپس با اقدامات پلیسی موفق به حل این پرونده شدند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که این پسر ربوده شده است، گفت: سرانجام ششم تیرماه همکارانم توانستند آدم ربا را دستگیر و پسر را به خانواده اش بازگردانند.

وی ادامه داد: کارگاه های اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران با همکاری تیم بازپرسی دادسرای امور جنایی ناحیه 27 تهران با استفاده از منابع و شاهدان در پارک شهر و تشریفات شبانه روزی در روزهای تاسو. الف و عاشورای حسینی سرانجام روز چهارشنبه ششم تیرماه پس از تحقیقات و تحقیقات تکمیلی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنها در جنوب تهران شدند.

به گفته رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، دو زن 35 ساله و 14 ساله اهل شرق در محله خانی آبادنو در خیابان ماهان شهر بوستان شناسایی و دستگیر شدند. یک عملیات جنایی آنها پس از 19 روز بدون خبری به کودک هجوم بردند و او را ربودند و به خانواده اش بازگرداندند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *