شرایط فروش فوق‌العاده پراید وانت از سوی سایپا اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرایط فروش پراید وانت از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 31 تیر 1403 در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، این بخشنامه از نوع فروش استثنایی با موعد تحویل کوتاه است که سایپا 151 تیپ DA برای خرید در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

جزئیات شرایط استثنایی فروش وانت پراید

متقاضیان برای خرید سایپا 151 باید به سایت فروش آنلاین محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کنند. متقاضیان می توانند جهت سهولت در مراحل ثبت نام، قبل از شروع ثبت نام به آدرس ذکر شده مراجعه و نسبت به ثبت نام یا به روز رسانی اطلاعات شخصی خود اقدام و کد کاربری و رمز عبور را دریافت نمایند. قیمت سایپا 151 تیپ DA 315 میلیون تومان است. خودروها ظرف 90 روز کاری به متقاضیان تحویل داده می شود.

سایپا 151 معروف به پراید وانت یا پراید وانت آخرین و تنها بازمانده خانواده پراید است. این خودرو ده سال است که روی خط تولید سایپا قرار دارد. سایپا 151 مانند سایر مدل های پراید از موتور 1.3 لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند که سایپا آن را M13 می نامد. راندمان این موتور در حداکثر حالت خود 71 اسب بخار قدرت و 108 نیوتن متر گشتاور است. گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال نیرو به دیفرانسیل جلوی این خودرو را بر عهده دارد. پراید وانت در حال حاضر ارزان ترین خودروی کشور است. هزینه نگهداری پایین نسبت به سایر کامیون ها، فراوانی قطعات یدکی و قابلیت استفاده در مناطق شهری از جمله مزایای سایپا 151 است.

پراید وانت یک وسیله نقلیه تجاری است و بنابراین مشمول الزامات قیمت گذاری هیئت رقابت نمی باشد. به همین دلیل وانت پراید سایپا با معامله مناسب و با قیمت دلخواه به فروش می رسد. قیمت سایپا 151 تیپ DA در حال حاضر 330 میلیون تومان در بازار است. قیمت نسخه لاینر این خودرو نیز 336 میلیون تومان است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *