تاخیرات تکراری در واریز مستمری تامین اجتماعی / جدول حقوق بازنشستگان برای اعلام یا عمل؟!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

غلامرضا بنی اسدی: دارند با روان ما بازی می کنند. این را می توان از زبان بسیاری از بازنشستگان شنید و در گروه های مجازی آنها خواند. سازمان تامین اجتماعی جدول پرداخت حقوق و مستمری را اعلام می کند. فقط یک تبلیغ است اما طبق برنامه اعلام شده کار نمی کند!

بازنشستگان معتقدند هر پیامکی که به گوشی آنها می رسد خبر از فیش حقوقی است. خبری نیست. البته خبری هست اینطور گفتن درست تر است. خبر اینکه هیچکس به وضعیت جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی اهمیت نمی دهد. اگر اینطور بود، شاهد رفتارهای تکراری از این نوع نبودیم.

از بازنشستگان زیاد شنیده ام و در گروه های فعالشان در فضای مجازی خوانده ام: جان من کجایی، خاطره خوبی داری! در دولت دوازدهم همه چیز خوب بود.

جدول واریز وجه رفت و آمد داشت اما در دولت سیزدهم اگر رفت و برگشت نداشته باشیم عجیب است! صدای نمازگزاران خسته و بازنشسته برای آقایان شنیدنی نیست، اما هرکس دستی به در اتاقشان می‌رسد یا صدایی به گوششان می‌رسد، باید بگوید که دست کشیدن از اعطای حق هم از مصادیق حقوق مردم است باید گفت نه مردم می میرند و نه خدایی که به حقوق مردمش غبطه می خورد. به آنها بگویید در این ماه های پایانی ریاست جمهوری با مردم صبور باشند تا وقتی از مقام خارج شدند، لعنت کمتر پشت سرشان باشد. وی با بیان اینکه این روزها اگرچه سخت است، می گذرد، اما روزی است به نام قیامت که از تو نمی گذرد، در حالی که حقوق مالی و روحی بیش از 4 میلیون خانواده به ضرر شماست.

گویی سخنان علویان با سبک مدیریتی آنها جور در نمی آید که می فرمایند: سخاوتمند اگر عهد کند به عهد خود عمل می کند و اگر قول دهد او را می بخشد. هر گاه سخاوتمند وعده دهد به آن عمل می کند و هر گاه وعده یا تهدید کند به آن عمل می کند. قول می دهند و عمل نمی کنند، امیدواریم دولت جدید به این نکته حساس توجه کند و به وعده های خود عمل کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *