معاون زاکانی: چهره اصلی اصلاحات که دولت سوم روحانی بود را افشا کرد

تبلیغات بنری

هورناز (hornaz.ir):

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به برخی هجمه ها به شهردار تهران گفت: برخی اعضای شورای شهر نباید در میدان حرکت دوم خرداد بازی کنند.

دکتر زاکانی در انتخابات چهره اصلی اصلاحاتی را که دولت سوم آقای روحانی بود و فسادی که در دوره دوم خرداد اتفاق افتاد را افشا کرد. چالش های این جنبش

وی افزود: هشت سال حکومت آقای روحانی دوران ناکارآمدی و رکود کشور بود. آقای زاکانی با هشدار نسبت به پزشکیان برای تکرار نشدن دولت روحانی، به وی توصیه کرد از استفاده از چهره‌های تندرو خودداری کرده و از این فرصتی که مردم ایران در اختیار آنها قرار داده است، استفاده کنند.

فرزنده ادامه داد: زاکانی آمادگی خود را برای ارائه برنامه های خود به پزشکیان و همکاری با آنها برای پیشبرد کار اعلام کرد. اما به نظر می رسد که تندروهای نهضت دوم خرداد، انحصار طلبان و دگراندیشان، این موضع را درک نکرده و دست به تخریب دکتر زاکانی در روزنامه های خود زده اند. در حالی که زاکانی سه سال و نیم است که شهرداری را اداره می کند، کارهای بزرگی انجام شده است.

وی در خصوص عملکرد زاکانی در شهرداری تهران گفت: سه بزرگراه بزرگی که بعد از 15 سال راه اندازی شد مانند جاده شهید بروجردی و جاده شهید شوشتری و از یادگار امام تا میدان فتح از کارهای بزرگی است که به اتمام رسیده است. مانند جاده امام علی. پروژه بزرگراه الف) در غرب تهران واقع شده است. یا کارهای بزرگی که در راستای پل های همسطح، کارهای فرهنگی و اتفاقات بزرگی مانند غدیر و ماه مبارک رمضان در سطح شهر انجام می شود و بازپرداخت 170 هزار میلیارد تومان بدهی شهرداری به بانک ها که در حال تسویه و یا رفع مشکلات 50 پروژه بزرگ تعاونی از جمله شهربازی و بام لند است، اینها بخشی از کارهای زاکانی است.

فروزنده افزود: حدود 100 هفته پس از شروع، هر هفته «شنبان امید و افتخار» داشتیم که در آن پروژه‌های عمرانی یا عمرانی راه‌اندازی می‌شد. بحث تغییرات فروشگاه شهروند و ارائه خدمات بیشتر به مردم در میادین و آسفالت شهر تنها بخشی از این خدمات است و اگر بگوییم همه خدمات لیست بلندبالایی است.

فرزنده ادامه داد: مهمترین موضوع برقی شدن وسایل نقلیه عمومی و واگن برقی است و در این راستا قرارداد باقی مانده با چین از سال 95 احیا شده و بحث خرید 2 هزار اتوبوس از تولیدکنندگان داخلی و برقی شدن تاکسی ها هم اکنون مطرح است. در حال حاضر کارهای اصلی در شهرداری در حال اجراست و تازه شروع کار است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه آقای زاکانی در این سه سال رکوردهای مدیران قبلی و شهرداران سابق را شکست و این مهم است، گفت: از روند دوم انتظاری نداریم خرداد و طبیعی است که آنها ناکارآمد هستند و اصولگرایان نگران دژی هستند که کارایی خود را در اولویت قرار دهند و این باعث می شود که نهضت خورحد دوم نتواند گسترش یابد.

فرزنده به برخی از اتفاقات رخ داده در شورای شهر تهران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با این حال عده ای در شورا هستند که به این موضوع توجه نمی کنند که جریان دوم خرداد به دنبال حذف کل جریان اصولگرایی و همه تندروها است. . شورایاران – اصولگرا هستند. حال اینکه چرا برخی برای توهین به دوم خرداد موضع گیری می کنند، باید فکر کرد. من فکر می کنم آنها سهل انگاری می کنند و متوجه نمی شوند که شهرداری – سخت کار می کند.

وی افزود: شوخی نیست. روزی که آقای زاکانی شهردار شد، بودجه 37 همات بود و – بودجه 150 همات است و این خیلی مهم است. بودجه با تلاش ها و اقدامات انجام شده تقریباً چهار برابر شده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه همه مواظب باشیم و جریان اصولگرایی باید با وحدت پیش برود، گفت: اکنون طرحی که جریان دوم ترسیم کرده است تصرف شهرداری کل کشور از جمله شهر تهران است و ما باید بدانند که این حوزه وحدت ضروری است و آن انسجام است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تایید اینکه اکثریت شورا به نفع آقای زاکانی است و با قوت به کار ادامه می دهند، گفت: نقش مهندس شمران رئیس شورا بی نظیر است. و می توان گفت شورای این دوره یکی از موفق ترین شوراها در گذشته است و برنامه چهارم و بودجه سالانه را تصویب کردند و نظارت قوی داشتند و در شورا همدلی ایجاد کردند و نتیجه آن شد. شاهد پروژه های بزرگ و منحصر به فرد برق رسانی در طول تاریخ است. بنابراین نیروهای اصولگرا باید مراقب باشند که در میدان حرکت دوم خرداد بازی نکنند و با انسجام و کارآمدی مدیران شهرداری با اقتدار کار کنند.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تاکید کرد: روحیه زاکانی ها این گونه است و باید با تمام توان به فکر خدمت به مردم باشند تا بتوانیم کارها را به سرانجام برسانیم و در خدمات شهرداری ورق طلا به دست آوریم. اصولگرایان مردمی که باعث افزایش اعتماد و سرمایه مردم می شود و اجتماعی می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *