دادستان تهران: خرید بلیط بیش از ظرفیت از سوی زنان با کدملی پدر و برادر

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا; معاون حقوقی عمومی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص ورزشگاه آزادی را تشریح کرد.

ولی الله مهبودی با اشاره به وضعیت فعلی ورزشگاه آزادی پس از بازدید چند ماه گذشته خود از این ورزشگاه، گفت: در تاریخ 16 اسفند ماه 1402 در زمان مقرر جلسه استماع معاونت حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم ریاست جمهوری، دادستانی و انقلاب تهران در سالن اجتماعات ورزشگاه آزادی تأسیس شد. در این جلسه به موضوعاتی چون تضییع حقوق عمومی به ویژه بازار سیاه بلیت، عدم مدیریت و کرامت صحیح، ازدحام بیش از حد، نمایش و مصرف گسترده مواد دخانی در ورزشگاه آزادی در زمان برگزاری مسابقات فوتبال، سلامت و بهداشت عمومی و … پرداخته شد. . مورد بحث قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگانی از استاندار تهران، رئیس سازمان زندانهای دولتی شهرات تهران، فرمانده پلیس پیشگیری وتوپ، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استانداری تهران و رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران حضور داشتند. از زندانهای استان تهران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، شهردار منطقه 22 تهران، مدیرکل استاندارد استان تهران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، رئیس پلیس راهور فاتب و در راستای بهبود و بهبود وضعیت فعلی ورزشگاه آزادی. کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان در حوزه های مختلف بهداشت، بهداشت، استاندارد، حفظ نظم و مدیریت ترافیک که از الزامات قوانین عمومی است، برگزار شد.

المهبودی با اشاره به دستورات قضایی صادره پس از این جلسه گفت: به منظور افزایش خدمات عمومی و تعهد به سلامت و ایمنی، مقرر شد مرکز بهداشت 1 شمالغرب کشور همراه با بازدید منظم و مستمر از ورزشگاه تعطیل شود. مسائل و تهدیدات به سلامت برای رفع این موضوع مراتب را کتباً به مدیران ورزشگاه اعلام و به دادسرای ناحیه 26 تهران (جرایم پزشکی) نیز اطلاع دهید. مدیر ورزشگاه آزادی نیز موظف به همکاری و تسهیل شرایط برای عبور مسئولان بهداشتی به ورزشگاه است.

وی افزود: بن راشد، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیر ورزشگاه آزادی؛ بهداشت، سلامت عمومی و شرایط ارائه خدمات مناسب پذیرایی با افزایش کارکنان، گسترش امکانات و خدمات و جلب رضایت بیشتر مشتریان.

المهبودی تصریح کرد: با توجه به حضور بانوان تماشاگر مسابقات در ورزشگاه و بر اساس الزامات و پروتکل های اعلام شده از سوی مراجع ذی صلاح و بر اساس گزارش پلیس پیشگیری، احتمال ارتکاب جرم به دلیل در دسترس نبودن آن افزایش یافته است. اتوبوس ها مقرر شد استانداری تهران مکاتبات و پیگیری های لازم را در خصوص تخصیص و افزایش تعداد اتوبوس ها انجام و گزارش به دادسرای عمومی تهران ارسال شود. شرکت واحد اتوبوسرانی و شهرداری تهران موظف به همکاری می باشند.

معاون حقوقی عمومی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب تهران تائید کرد: همچنین مقرر شد به منظور برقراری نظم و امنیت بیشتر و جلوگیری از تردد کالاهای ممنوعه، ادوات محترقه، دخانیات و … بازرسی فیزیکی شود. انجام خواهد شد. جلوگیری از ورود مواد دخانی به ورزشگاه، برقراری نظم و هدایت هواداران به ارسال سریع و مقتضی پرونده، مشکلات و پیشنهادات خود برای پیشگیری از وقوع جرم ظرف یک هفته به دادسرای عمومی تهران.

وی به دیگر احکام صادره از سوی دادگاه پس از بازدید از ورزشگاه آزادی اشاره کرد و اظهار داشت: مقرر شد در صورت گزارش تهدید، تبلیغات دخانیات توسط دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۶ تهران (جرایم پزشکی) ممنوع شود. به سلامت دریافت می شود. ورزشگاه آزادی نیاز به رسیدگی فوری دارد. همچنین شهرداری منطقه 22 تهران، سلامت 1 شمال غرب، پلیس پیشگیری و … اقدامات لازم را برای جلوگیری از سد معبر و عرضه مواد غذایی دستفروشان در اطراف ورزشگاه انجام و ظرف یک هفته گزارش ارسال خواهد شد. مسئولیت هماهنگی و گزارش دهی بر عهده شهرداری منطقه 22 است.

المهبودی با اشاره به اقداماتی که برای تنظیم نحوه کنترل تردد در ورودی و خروجی ورزشگاه، مدیریت ترافیک شهری و تسهیل تردد انجام شده است، افزود: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در کشور ایجاد شد، با در نظر گرفتن پیشنهاد احداث پارکینگ، گزارش آنها و راهکارهای پیشنهادی به دادسرای عمومی تهران ارسال شد. شهرداری منطقه 22 تهران ضمن بازدید از واحدهای احداث شده در فضاهای پارکینگ ورزشگاه آزادی و تایید پروانه ساختمانی، اقدامات قانونی لازم را انجام و نتیجه را گزارش می دهد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران ادامه داد: بر اساس گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی، از 22 پارکینگ موجود در ورزشگاه، تنها 8 پارکینگ مورد استفاده قرار می گیرد که مدیرعامل ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تایید کرد علت را در گزارشی مفصل با ارسال به دادسرای عمومی تهران بیان کرد. مقرر شد پلیس راهنمایی و رانندگی فتاب نیز پیشنهاد افزایش تابلوهای جهت‌نما و نصب پارکومتر در ابتدای بزرگراه را بررسی و مشکلات را شناسایی و راهکارها و پیشنهادات خود را به دادسرای عمومی تهران ارسال کند.

به گفته وی، مقرر شد پلیس پیشگیری پاسخگو باشد، ضمن اینکه یگان ویژه، یگان امداد، پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر یگان های ذیربط، حراست ورزشگاه آزادی و فدراسیون فوتبال فراخوان داده شده اند. تشکیل جلسه هماهنگی و انجام اقدامات لازم با پیشنهاد موارد مطرح شده در جلسه از قبیل تاریخ افتتاح پارکینگ ها و گزارش نتایج.

مهبودی افزود: تأیید شد که استانداری تهران مکاتبات و هماهنگی های لازم را با مراجع ذی ربط در خصوص افزایش اتوبوس های حمل و نقل، تسهیل شرایط استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، ترویج عدم استفاده از خودروهای شخصی و گزارش های لازم انجام داده است. همچنین مقرر شد شهرداری منطقه 22 تهران ضمن بررسی پیشنهاد واگذاری زمین جدید به عنوان پارکینگ. گزارش و راهکارهای پیشنهادی خود را به دادسرای تهران ارسال کنید.

وی افزود: تصمیم دیگر این است که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هماهنگی های لازم را با سازمان لیگ انجام دهد تا همزمان با فروش بلیت ورودی ورزشگاه، پارکینگ نیز ساماندهی شود. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و مدیر ورزشگاه آزادی نیز باید نسبت به گسترش و گسترش درب های ورودی پارکینگ ها، افزایش تعداد درب های ورودی و گزارش نتیجه اقدامات لازم را انجام دهند.

خانم ها با نماد پدرشان بلیت ورزشگاه می خرند

بر اساس گزارش دریافتی تعداد بلیت های اختصاص داده شده به بانوان بین 500 تا 1000 بلیت بوده و پس از اتمام ظرفیت تعدادی از بانوان، با استفاده از کد ملی پدر یا برادر خود اقدام به خرید بلیت کرده و از طریق درگاه الکترونیکی وی ارسال می کنند وی افزود: این موضوع باعث ازدحام و اختلال می شود، لذا مقرر شد استانداری تهران مکاتبات و هماهنگی لازم را در خصوص مستندات دقیق خریدار و سایر مراحل و ابلاغ نتیجه انجام دهد.

مهبودی با بیان اینکه مقرر شد اداره کل استاندارد استان تهران طی ابلاغ استانداردها، تیم های فنی را اعزام و استانداردهای مجموعه ورزشی آزادی را ارزیابی و نتایج را ظرف یک هفته اعلام کند، اظهار داشت: همچنین شهرداری. منطقه 22 تهران با تشکیل جلسه و دعوت از اعضای پدافند غیرعامل و نظارتی شرکت‌های مزاحم و سایر مسئولان ذیربط، بررسی تعداد زیاد دستفروشان، اندیشیدن و گزارش نتیجه تشکیل شد.

معاون حقوقی عمومی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و انقلاب تهران گفت: به منظور جلوگیری از نارضایتی عمومی مردم اطراف ورزشگاه آزادی، شهرداری منطقه 22 تهران با سازمان توسعه، نگهداری از استادیوم‌های ورزشی تشکیل جلسه داد. شرکت و مدیر ورزشگاه آزادی در مورد مسائل مربوط به ورزشگاه بحث و تبادل نظر کردند و از ریزش معابر شهری، زباله های شهربازی و جلوگیری از آسیب دیدن المان های شهری، ایستگاه های اتوبوس، پل عابر پیاده و پایه تابلو برق بازدید کردند. و آلودگی بصری (نرده ها) اقدامات لازم را انجام داده و نتیجه را گزارش دهید.

وی گفت: همچنین مقرر شد شهرداری منطقه 22 تهران با دعوت از سازمان آتش نشانی، خدمات ایمنی و سایر سازمان های ذیربط، کمیته ایمنی ساختمان های ناایمن را تشکیل داده و نسبت به اعلام نتایج در خصوص ساختمان اقدام کند. ارزیابی ایمنی. مجموعه ورزشی آزادی و فدراسیون های اطراف آن.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *