یمن: پاسخ ما به تجاوز اسرائیل حتمی و بزرگ است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از چندین عملیات موفق دیگر یمن علیه منافع اشغالگران صهیونیست خبر داد و تاکید کرد که پاسخ یمن به تجاوزات اسرائیل به بندر حدیده قطعی خواهد بود.

سردار سرتیپ یحیی سریع تصریح کرد: پاسخ به تجاوزات اسرائیل به کشورمان قطعی و در راه است و انشاالله عالی خواهد بود.

جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه دیروز در واکنش به حمله موفقیت آمیز هواپیماهای بدون سرنشین یمن به تل آویو، مخازن سوخت را در بندر حدیده در غرب یمن بمباران کردند که منجر به آتش سوزی گسترده شد که ده ها کشته و زخمی برجای گذاشت.

وی همچنین با اعلام اینکه نیروی موشکی یمن عملیات نظامی ویژه ای را علیه اهداف مهم در بندر اشغالی ام الرش (ایلات) انجام داد، اعلام کرد که این عملیات با موفقیت به اهداف خود دست یافته است.

سرتیپ سریع سپس از عملیات مشترک دیگر نیروهای دریایی، هوایی و موشکی در دریای سرخ با هدف قرار دادن ناو آمریکایی بمبا خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: این عملیات مشترک با استفاده از موشک های بالستیک و پهپاد انجام شد و به لطف خداوند منجر به اصابت مستقیم به ناو شد.

این مقام یمنی بر حق کامل صنعا برای دفاع از یمن در برابر تجاوزات آمریکایی-انگلیسی و اسرائیلی تاکید کرد و تصریح کرد که تجاوزات اسرائیل یمن را از مواضع قاطع خود در برابر بی عدالتی مردم فلسطین منصرف نخواهد کرد.

وی افزود: عملیات دریایی ما علیه کشتی‌ها یا کشتی‌های اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی که عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند متوقف نمی‌شود مگر اینکه تجاوزات متوقف شود و محاصره غزه برداشته شود.

لحظاتی پیش از این اظهارات نیروهای مسلح یمن، یک منبع آگاه در یمن در گفت و گو با المیادین پیش بینی کرد که «دشمن اسرائیل در مورد عملیات ارتش یمن دروغ خواهد گفت» تا سردرگمی ایجاد کند. بنابراین، همه باید از اظهارات نیروهای مسلح یمن پیروی کنند.

بیانیه هایی که هر عملیات نظامی انجام شده توسط این نیروها، اعم از عملیات در عمق اراضی اشغالی و یا عملیات دریایی علیه منافع اسرائیل را توصیف می کند.

وی افزود: اگر تجاوز به غزه متوقف نشود، عملیات نیروهای مسلح یمن طی روزها و ماه های آینده ادامه خواهد داشت. هماهنگی بین یمن، مقاومت در غزه و محور مقاومت در منطقه همچنان ادامه دارد و به سطح پیشرفته ای رسیده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *