رضایت اینزاگی از طارمی: این پسر همیشه گل می‌زند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

هشت روز پس از پیوستن مهدی طارمی به اینتر و ادامه حضور او در تمرینات، تمجیدها از ستاره ایرانی همچنان ادامه دارد. او با دو گلی که در بازی دوستانه مقابل لوگانو به ثمر رساند، دل هواداران و کادرفنی نراتزوری را به دست آورد و اینزاگی از داشتن چنین بازیکنی خوشحال است.

روزنامه La Gazzetta dello Sport در شماره – خود گزارشی زیبا از حضور طارمی در اینتر منتشر کرد. سیمونه اینزاگی از داشتن چنین بازیکنی خوشحال است که همیشه گل می زند و اکنون به آینده امیدوارتر است تا موفقیت خود را با نراتزوری تکرار کند.

بر اساس گزارش گازتا:

مردی با لباس ورزشی که دست راستش را مثل چتر روی پیشانی اش گذاشته بود، فقط گلزنی مهاجم جدیدش را در تمرین تماشا کرد و از این بابت خوشحال است. آفتاب نیمه ژوئیه به شدت می درخشد و نور به چشمانش می زند، اما او ثابت می ایستد و به سال آینده فکر می کند و با لبخندی بر لب با خود می گوید: «این پسر همیشه گل می زند…»

2056417

این پسر مهدی طارمی تک تیرانداز منطقه است. مردی که لباس ورزشی به تن دارد، سیمونه اینزاگی است که تحت تأثیر هوش مهاجم بوشهری، شهری از خانه‌های سفیدپوش در سواحل خلیج فارس قرار گرفته است. جذابیت اصلی این روزهای اردو در آپیانو جنتیله، دو گلی است که طارمی در اولین دیدار مقابل لوگانو به ثمر رساند و فقط نوک یک کوه یخ بزرگ است.

پشت این موفقیت ها یک جوان متواضع، صمیمی، باهوش و مشتاق وجود دارد که توانسته هم تیمی های خود، به ویژه اینزاگی و کادر مربیگری را تحت تاثیر قرار دهد. همه درباره او هیجان زده اند. کسانی که این روزها او را از نزدیک تماشا کرده اند از مهاجمی صحبت می کنند که هیچ فرصتی را از دست نمی دهد و از نظر ویژگی میروسلاو کلوزه که در سال 2016 توسط اینزاگی هدایت می شد و ادین ژکو مهاجم دو فصل اول زیر نظر سیمونه. رهبری، مشابه هستند.

2056419

جهان های مختلف با یک ویژگی مشترک متحد شده اند: اخلاق کاری. برای پرسیدن سوال، پیشرفت و یادگیری سریع ایتالیایی آماده شوید. هنریخ مخیتاریان، بازیکن چند زبانه تیم، به عنوان مترجم او عمل می کند و به او در یادگیری زبان کمک می کند، در حالی که مربی اینتر با دست روی شانه او را راهنمایی می کند و برنامه های تاکتیکی را برای او توضیح می دهد.

در انتظار بازگشت آرناوتوویچ (26 ژوئیه)، مارکوس تورام (3 اوت) و لائوتارو مارتینز (7 یا 8 آگوست)، طارمی در بازی های دوستانه آینده مقابل پرگولس، لاس پالماس و پیزا خط حمله را هدایت خواهد کرد. فرصتی برای زدن گل های بیشتر و نشان دادن توانایی هایش. به هر حال او مراجع بسیار خوبی دارد. سرجیو کونسیکائو، مربی ای که بیشتر از او استفاده کرد، او را بازیکنی «محکم» با توانایی پاس گل، بازی در پست های مختلف، فضاسازی و گلزنی توصیف کرد. او در پنج سال گذشته بیش از صد گل در ریو آوه و پورتو به ثمر رسانده است.

2056420

سیمونه اینزاگی از زمانی که هدایت اینتر را برعهده گرفت آماده است تا بهترین عملکرد خود را در اینتر ارائه دهد. تیمی که برای کسب دومین قهرمانی متوالی سری آ، بازگشت به فینال لیگ قهرمانان و قهرمانی جام باشگاه های جهان در اواسط ژوئن مبارزه خواهد کرد. ورود مارتینز، زیلینسکی و طارمی ویژگی های متفاوتی را به تیم قدرتمندی اضافه کرده است، در حالی که هیچ یک از بازیکنان بزرگسال فروخته نشده اند.

بازیکنان ایتالیایی که درگیر یورو بودند 24 جولای برمی گردند و پس از آن نوبت به آرنائوتوویچ، سامر، کالهان اوغلو، فرانسوی ها، هلندی ها و در نهایت آرژانتینی ها می رسد. در همین حال، اینزاگی از غروب آفتاب در آپیانو لذت می برد. از ابتدای اردو در آنجا با مخیتاریان می خوابید.

طارمی و زلنسکی نیز در روزهای اخیر این روند را دنبال کردند. او و کادر مربیگری اش قصد دارند روز بعد تا ساعت 23 تمرین کنند. این نشان از پشتکار اوست. سایمون رویای یک تیم انتر قوی‌تر و کامل‌تر را در سر داشت، تیمی که دوباره برای همه مسابقات بجنگد، و در نهایت به آن رسید. او چند روز پیش با انگیزه بیشتری راه های آپیانو را دنبال می کرد. همه تشکر از پسری که همیشه گل می زند.

2056418

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *