معرفی سریال داریوش | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: داریوش

کارگردان: هادی هگزی فر

نویسنده: هادی هگزی فر

تهیه کننده: نوید محمودی

سال انتشار: 1403

ژانر: درام، خانوادگی

تعداد قسمت ها: 13 (در حال حاضر در حال نمایش)

زمان پخش: ساعت 8 صبح هر چهارشنبه در فیلم نت

بازیگران: هادی حجازی فر، مهرداد صدقیان، ژیلا شاهی، محسن کسابیان، عباس، وحید حجازی فر، امیر نوروزی، رامین روستاد، کیوان ساکاتوف، علی صالحی، رایان سرلک، آتش تقی پور، سعید امیرسلیمانی، شیدا خالک، بهار قاشالو، بهار قاضی‌اللهی . …

خلاصه سریال

سریال داریوش به کارگردانی هادی هگزی فر یک درام خانوادگی است.

سریال داریوش داستان مردی است که پس از یازده سال به شهری که از آن فرار کرده بازمی گردد. این سریال داستان زندگی یک خانواده تهرانی را روایت می کند که از مشکلات و چالش های زیادی رنج می برد. روابط خانوادگی و چالش های اجتماعی و او باید تصمیمات سختی بگیرد تا زندگی بهتری برای خانواده اش فراهم کند.

زمان و روش پخش

سریال داریوش از 6 تیر 1403 هر چهارشنبه ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلم نت پخش می شود.این سریال در 13 قسمت تولید شده و به صورت هفتگی پخش خواهد شد. کاربران اینترنت ایرانسل می توانند این سریال را بدون خرید اشتراک تماشا کنند. این پخش منظم و برنامه ریزی شده به مخاطبان اجازه می دهد هر هفته منتظر قسمت جدیدی از این سریال عالی باشند.

در مورد سریال

سریال داریوش به دلیل داستان جذاب و پرتنشش مورد توجه بسیاری از منتقدان و مخاطبان قرار گرفته است. بازی هادی هگزی فر در نقش اصلی چشمگیر بود و توانست عمق شخصیت داریوش را به خوبی به تصویر بکشد. عکاسی و کارگردانی حرفه ای نیز به ایجاد فضای مرموز و دراماتیک سریال کمک کرد. برخی از منتقدان نیز به روایت قوی و پیچیده داستان اشاره کردند که باعث می شود بینندگان هر قسمت را با اشتیاق دنبال کنند. طراحی صحنه و موسیقی متن نیز بر جذابیت سریال افزوده است.

باید دید این سریال در آینده تا چه اندازه رضایت مخاطبان را جلب می کند…

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *