قابلیت جدید اینستاگرام: اکنون می‌توانید روی ریل‌ها و پست‌ها، نوت‌های موقت قرار دهید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اینستاگرام اخیراً ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که از طریق آن می‌توانید در بخش‌های Reels و Feed روی پست‌ها یادداشت مستقیم بگذارید. برخلاف نظرات، این یادداشت‌ها موقتی هستند و پس از سه روز حذف می‌شوند، البته قبل از سه روز نیز می‌توانید آن‌ها را حذف کنید.

طبق گفته اینستاگرام، ویژگی جدید یادداشت‌ها در Rails and Posts به کاربران این امکان را می‌دهد که به سرعت افکار خود را در مورد محتوایی که دوستانشان از آن لذت می‌برند به اشتراک بگذارند و ارتباط و شرکت در مکالمات را آسان‌تر کند. با توجه به اینکه این یادداشت ها پس از سه روز به صورت خودکار حذف می شوند، کاربران می توانند نظرات و واکنش های فوری خود را با سهولت بیشتری از قسمت نظرات بنویسند. همچنین می توانید مشاهده یادداشت های خود را فقط به دوستان نزدیک خود محدود کنید.

قابلیت جدید برای گذاشتن یادداشت بر روی نوارها و پست‌ها در اینستاگرام

برای اضافه کردن یادداشت، کافی است روی نماد هواپیما در پست ها و نوارها کلیک کنید و گزینه Add Note را در گوشه پایین سمت چپ انتخاب کنید. بعد، می توانید تصمیم بگیرید که چه کسی یادداشت شما را ببیند. برای مثال، فقط «دوستان نزدیک» یا «دنبال‌کنندگانی که دنبال می‌کنید». در نهایت پیام خود را بنویسید و یادداشت خود را ارسال کنید.

این ویژگی جدید می تواند واکنشی سریع به یک پست خنده دار یا یک نظر حمایتی در مورد پست یک دوست باشد. به عبارت دیگر، ویژگی Notes یک راه ساده و موثر برای ارتباط و درگیر ماندن با جامعه اینستاگرام ارائه می دهد. حذف خودکار این نظرات همچنین کاربران را تشویق می کند تا نظرات خود را آزادانه و بدون تفکر زیاد بیان کنند.

از سوی دیگر، ممکن است شخصی یادداشتی روی پست یا فید شما بگذارد، اما از آنجایی که شما آنها را دنبال نمی‌کنید یا به سادگی پست خود را در Explorer نمی‌بینید، نمی‌توانید آن یادداشت را ببینید. این ممکن است برای برخی آزار دهنده باشد. البته یکی از سخنگویان متا گفت که کاربران در صورت تمایل می توانند ویژگی یادداشت ها را در محتوای خود خاموش کنند.

منبع: دیجیاتو

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *