درویش: مخالف افزایش سقف بودجه بودیم؛ سقف کمتر شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مخالفت این باشگاه با افزایش بودجه باشگاه را تایید کرد.

ردا درویش درباره نشست هم اندیشی باشگاه های آسیایی با رئیس فدراسیون فوتبال و کارگروه نقل و انتقالات گفت: جلسه بسیار خوبی بود. جلسه با حضور قنبرزاده، بهاروند، کیشورورد، نماینده بازرسی کشور و رئیس کمیته تعیین وضعیت آغاز شد و در پایان جلسه آقای تاج به جمع ما اضافه شد. موضوعات مختلفی مطرح شده تا تیم های آسیایی بهتر بتوانند در مسابقات شرکت کنند و حداقل بازیکنان خارجی برای تیم های آسیایی یک بازیکن دیگر افزایش یابد.

وی ادامه داد: یکی دو باشگاه دیگر درخواست افزایش سقف بودجه داشتند که خوشبختانه رئیس فدراسیون و سایر اعضا با حق پرسپولیس موافقت کردند زیرا اگر قرار بود سقف بودجه افزایش یابد باید قبل از برگزاری کنفرانس اعلام می کردند. برگزار شد. انتقال آغاز شده است. اگر سقف بازی بیشتر می شد، می توانستیم سه یا چهار بازیکنی را که ما را ترک کردند، نگه داریم، زیرا هر یک از آنها خواهان افزایش 10، 15 میلیارد دلاری قرارداد خود بودند، اما از آنجایی که باید به سقف بازی احترام می گذاشتیم، مجبور شدیم با ​​آنها کار کنیم. نگذار

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه فدراسیون با افزایش سقف قرارداد مخالفت کرد و سقف قبلی برای فصل آینده ثابت ماند. البته گفتند برای شروع فصل های بعدی می توان در سقف بودجه تجدید نظر کرد. طبیعتا به عنوان حریف گفتم بهتر است سقف بودجه کاهش پیدا کند چون فوتبال ما رشد عددی نداشته است. اگر – سقف بودجه را به 700 میلیارد می رساندند، قطعاً برخی باز هم می گفتند: باید افزایش یابد. دلیلش این است که قیمت ها بیش از حد افزایش یافته است. ببینید، در لیگ گذشته، احتمالاً به اندازه انگشتان یک دست، بازیکنان نخبه وجود نداشت. ببینید بازیکنان محبوب بالای 30 سال چقدر هستند. این نشان می دهد که آنها همچنان بهترین های ایران هستند. امیدوارم شاهد بهبود کیفیت بازیکنان باشیم نه افزایش تعداد بازیکنان. آن وقت می توانیم به فوتبال ملی و فوتبال باشگاهی کمک کنیم.

درویش گفت: 100 درصد اگر قرار است حرکت مستمر باشد باید همه ارکان فوتبال دست به دست هم بدهند. نه فدراسیون، نه سازمان لیگ و نه باشگاه ها به تنهایی نمی توانند این بار را تحمل کنند. اگر می خواهیم فوتبال خوب، لیگ و تیم ملی داشته باشیم، سازمان لیگ، فدراسیون و همه باشگاه ها باید با هم تعامل داشته باشند. ضمن اینکه اگر باشگاه های بزرگ واکنش نشان دهند می توانند جلوی این افزایش قیمت را بگیرند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *