ادعای قائم مقام وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت ثابت ۲۱ درصد زیاد شده است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات گفت: بر اساس آمار از نیمه دوم آذرماه سال گذشته تا نیمه اول تیرماه سال جاری سرعت اینترنت ثابت ۲۱ درصد افزایش یافته است.

امیر محمدزاده لاجوردی در سرمقاله ای که در آن از راه اندازی دومین لینک مستقیم ایران و عراق خبر داده بود، از کاربران خواست تا پیشنهادات خود را برای خدمات مخابراتی در عراق ارائه کنند.

لاجوردی افزود: با افزایش استفاده از پیام رسان های ایرانی در عراق، دومین ارتباط مستقیم ایران و عراق راه اندازی شد. ارتباط مستقیم سرعت خبرنگاران ایرانی در عراق را پنج برابر می کند. به زودی برای شرکت در مذاکرات اربعین به عراق سفر خواهم کرد. پیشنهاد شما برای ارتباطات، خدمات پستی و بسترهای ایرانی در آنجا چیست؟

وی همچنین به وضعیت سرعت اینترنت اشاره کرد و گفت: طبق آمار از نیمه دوم آذرماه گذشته تا نیمه اول تیرماه امسال سرعت اینترنت ثابت 21 درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهاد ناظر در این زمینه به شدت بر کیفیت شبکه نظارت و ارزیابی می کند و به منظور شفافیت، آن را در اختیار عموم قرار داده است. وب سایت نت سیج پلاس» و بر اساس آمار و نتایج ثبت شده میانگین سرعت اینترنت در اپراتور همراه اول از اواسط آذرماه سال گذشته تا نیمه اول خردادماه سال جاری از 11.42 به 13.84 مگابیت بر ثانیه و از 10.95 به 12.64 افزایش یافته است. مگابیت بر ثانیه در اپراتور ایرانسل. به دومی رسید.

لاجوردی در خصوص سرعت اینترنت ثابت نیز گفت: بر اساس آمار گروه اوکالا، متوسط ​​سرعت اینترنت ثابت کشور در نیمه اول تیرماه 15.28 مگابیت بر ثانیه بوده در حالی که در نیمه دوم آذرماه سال گذشته 12.62 مگابیت بر ثانیه بوده است. ; یعنی سرعت اینترنت ثابت در این مدت 21 درصد افزایش یافته است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *