فصل جدید زندگی سردار؛ آزمون-سویا، انتقال نزدیک است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: تیم فوتبال سویا خطرناک ترین مشتری مهاجم تیم ملی ایران است و گفته می شود مسئولان این باشگاه مذاکرات نهایی خود را با بایرلورکوزن انجام خواهند داد.

کاملاً مشخص بود که سردار آزمون به پیشنهادات ایرانی مانند تراکتورسازی پاسخ منفی می دهد و می خواهد ابتدا در فوتبال اروپا بماند و اگر در این زمینه اتفاقی نیفتد به پیشنهادات آسیایی فکر کند. از زمانی که مشخص شد قرارداد رسمی آزمون با رم تمدید نمی شود، شایعات زیادی درباره آینده او به گوش می رسد. یکی از مهم ترین اخبار مربوط به آینده آزمون در اردیبهشت ماه منتشر شد و مشخص بود که باشگاه سویا اسپانیا به جذب این مهاجم ایرانی علاقه نشان داده است. پس از مدتی از حجم گمانه زنی ها در مورد انتقال سردار به سویا کاسته شد اما – فابریزیو رومانو، روزنامه نگار معروف ایتالیایی اعلام کرد که تغییری در تمایل سویا برای امضای قرارداد با تست ایجاد نشده است. ،

رومانو در پیامی در سایت اجتماعی X نوشت: سردار آزمون هدف اول سویا به عنوان مهاجم است. آنها می خواهند سردار جایگزین نصیری شود. در حال حاضر مذاکرات بین سویا و لورکوزن در حال انجام است اما هنوز توافقی حاصل نشده است. مذاکرات همچنان ادامه دارد. البته از ماه می، سردار در صدر لیست خرید مهاجم میانی سویا قرار گرفته است. در حالی که قرارداد قرضی سردار با رم این هفته به طور رسمی به پایان می رسد، او در آستانه فصل جدیدی از دوران ورزشی خود قرار دارد. تا جایی که من می دانم سویا که در ژانویه با آزمون مذاکره کرده است، همچنان به دنبال او است. چند باشگاه دیگر به سردار علاقه نشان داده اند و احتمال ماندن او در سری آ وجود دارد.

اگر سردار نمی خواهد لورکوزن را ترک کند، این باشگاه باید دستمزد او را تا ریال آخر بپردازد. از سوی دیگر باشگاه آلمانی برای انتقال نهایی آزمون پای خود را در همین کفش ها گذاشت و تنها به 12.5 میلیون یورو بسنده کرد. بنابراین به سختی می توان تیمی را در اروپا پیدا کرد که این مبلغ را پرداخت کند. بنابراین سویا در حال مذاکره با لورکوزن است تا شاید رقم نقل و انتقالات را کاهش دهد. طرف اسپانیایی البته از ابتدا با این قرضی موافقت کرد اما بایرلورکوزن موافقت نکرد و حالا مذاکرات برای حضور نهایی آزمون در سویا به مرحله جدی رسیده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *